Og det er jo netop så hyggeligt med spindelyden,så godt han er kommet i gang.
Havde en hunkat som aldrig sagde en lyd,hun begyndte at spinde da hun havde fået killinger:)og hun blev heldigvis ved resten af livet:rip:
Jeg tror han føler sig tryg og glad hos dig, det er derfor han spinder højt nu.
Du har ikke prøvet at mærke ham på struben når han er i godt humør, der kan man mærke om katten spinder, selvom man ikke kan høre det.
Jeg havde for 25 år siden en kæmpe stor sort kat, der hed Fridolf, han spandt heller aldrig højt, men ganske lavmeldt, så man var nødt til at mærke efter.
Jeg hørte ham kun spinde højt en gang i den tid jeg havde ham. Det var en nat hvor min den yngste havde marrit og var meget urolig og bange. Da kom Fridolf og hoppede op i sengen til min søn, lagde sig tæt op ad ham og spandt så det rungede. Kort efter faldt min søn i søvn og mis hoppede ned igen. Min søn var 2 år da det skete og han er 25 idag, så det er ved at være nogen år siden.
Knus Elin
nusser ham mange gange der aldrig har vi oplevet det når han er i godt humør der støder han med hovedet … Når vi står op er vi ved at falde for så snor han sig rundt om vores ben og smider sig på ryggen…
Vi har aldrig hørt han sige noget (kun når han sover der snorker han )
[quote=conninissen;491059]Katte kan ofte godt spinne, for, at berolige sigselv! En føden kat spinner somregel også !
Cats og Conni[/quote]
håber da han kan lide og være hos os syntes da vi gør alt for Morgan og han har taget godt på i vægt han er ikke en splejs mere og han sover hos mig hver nat (vi deler pude )