Undersider - One.com skabelon

Jeg vil gerne lave undersider på mine katte, så hvis man
f.eks klikker på deres navn eller billede, så kommer man
ind på et galleri kun for den kat.

Men hvordan opretter jeg en underside uden at der kom-
mer et link ude i siden ved de andre links? :?

Du kan evt lave et billede om til et “link” så fremgår link ikke som tekst. Ved ikke lige om det er det du søger ?

Ja, det kan jeg sagtens finde ud af, men hvordan laver jeg
en underside uden at den automatisk lægger et link ude i
siden ved de andre links? :slight_smile:

Er du i det nye OneWeb? :slight_smile:
Hvis du er det, så skal du bare lave en subpage under en af siderne, så kan du lave en underside uden den kommer med i menu feltet

Håber det er der du laver den, og det du mener. :slight_smile:

Kimilla - Hvad er det nye OneWeb? :slight_smile:

Annie - Hvis du kigger ind op min side under enten kattene eller killinger, så kan du netop se det med at hvis man trykker på et link/navn, så bliver man sendt videre, men uden at siden ligger i menuen. Det har jeg lavet ved at lave en ny side, lave et hyperlink til adressen på f.eks. kattens navn, men så at undlade at publicere siden :slight_smile: Så kommer den kun frem via hyperlinket…

Nok bare en anden udgave af de gamle skabeloner vil jeg tro. Min side er bygget op i OneWeb. Dog virker alt desværre bare ikke i alle browser har jeg måtte sande.

Enig med Eife. Du laver først en ny side, som du ikke publicerer.Så laver du et link til den side ved at klikke på det billede du vil linke ud fra
og klikker op på link-ikonet øverst. Her indsætter du så den ikke publicerede sides navn (eller nr.)
Prøv at se på min hjemmeside … hvis du klikker på en af kattenes billeder, bliver du sendt videre til den pågældende kats egen side.
Er det sådan noget du mener?

Det er præcis sådan noget jeg mener, tusind tak :slight_smile:

Any time :neje:

:tihi:

Annie - Så lidt :slight_smile:

:tihi:

Ok, min er bygget i det de kalder/kaldte Webcreator… Har ikke rigtig oplevet at ting ikke virker. Kun indimellem har noget insistere på f.eks. at blive ved at være fed. Så er det fordi der er kommet for mange html-koder for det, og jeg skal lige ind og slette via text editoren :slight_smile:

Okay. :slight_smile: OneWeb er også helt nyt. - Jeg ved ikke hvor meget som er bedre end deres andre…

Forresten, og det er så ofte kun i nogle browsere når det er, som GC og ikke IE

Yay!!

Endelig fik jeg et kvarter i overskud til at prøve det af, så nu har Qalla en underside :yatta:

Så mangler vi bare alle de andre :tihi:

Jeps og det virker - hvor ER du dyyygtig :ok:

Dejligt at det virker :slight_smile: