Underskriftsindsamling - til kamp for "vores" børn

http://born-med-specielle-behov.skrivunder.dk/

Så skal vi lige slå et slag for vores børn i samfundet igen. Giv en underskrift. Det er sgu altid de svage det går ud over, og det er bare ikke okay. Jeg hader uretfærdigheder mod børn.

Jeg kan også blive meget bitter over sådan noget her. Specielle behov kan for eksempel være støttepersonen i skolen til knægten med adhd, eller støtteklassen til de læsehæmmede. Eller den specielle autismeskole osv osv osv.

Jeg synes bare på ingen måde det er i orden at man fratager børn den undervisningsstøtte de har brug for - og for pokker hvor kunne jeg godt selv have haft brugt støtten dengang jeg selv gik i skole…så jeg sidder her og bliver hamrende harm over at de nu vil tage den væk fra dem der nu får den hjælp de har brug for.

Det er ikke fair over for dem og det er ikke fair over for de “normale” børn

  • med venlig hilsen en meget frustreret Gry

Det har jeg så skrevet under på Gry :slight_smile:

Mange tak Birthe :slight_smile:

Mange bække små som man siger :slight_smile: Jeg håber virkelig der kommer nok underskrifter til at politikerne vil vælge at revurdere den beslutning :frowning:

Det er bare så skide synd for alle de børn der har brug for hjælp der ikke får den, og dem der får den som vil blive frataget den igen :frowning:

Har skrevet under. Har kæmpet i 3 år nu for vores søn kunne få støtte i en speciel klasse, fik svaret i fredags om han fra augst er bevilget plads, men en sej kamp

MVH
Gitte

Ja man skal virkelig have overskud for at slås med kommunen og det er bare ikke fair at man skal kæmpe så hårdt for at vores børn kan få den hjælp de har brug for.

Jeg laver lige en BUMP

indsamlingen startede igår, og idag er der over 800 stemmer :slight_smile: