Jeg kan godt lide at fotografere & en dag, bliver jeg måske også rigtig god til det. Indtil videre glædes jeg bare over når jeg fanger et godt billede & Emina, jamen hende kan jeg jo slet ikke lade vær med at fotografere
Efter et par år her på kattegale, fik jeg overbevist mig selv om at jeg ikke kunne leve uden et spejlreflekskamera. :høhø: Så nu skal jeg i gang med at blive bedre til at fange de gode billeder & så håber jeg, at jeg før eller siden kan lære at bruge nogle af de programmer, hvor man kan efterbehandle billederne.
Indtil videre har jeg ikke det store at byde på, men synes dog et par af dem er lykkes ganske godt
Disse to, viser at jeg nu kan fange hendes dejlighed i bevægelse
Dette her, imponere mig lidt ved hvor skarpt det kan blive
man kan se mig, i hendes øjne
Dette er jeg ikke helt tilfreds med, med selve ideen kan jeg lide. Håber at fange det bedre en dag.
Hvor er det bare nogle dejlige billeder af hendes dejlighed! Det næstsidste er jeg også helt vild med, lige til at hænge op på væggen. Og de øjne:hjerte:
Tak Indtil videre er disse de eneste jeg synes er gode nok til at blive vist frem :høhø:
Da teknik & mig, næppe nogensinde bliver perlevenner, har jeg købt mig et begynderkamera (men drømmer allerede om større zoom :klapper:), det er et Canon EOS 1100d, 18-55 mm objektiv.
[QUOTE=Enki;1086697]Tak Indtil videre er disse de eneste jeg synes er gode nok til at blive vist frem :høhø:
Da teknik & mig, næppe nogensinde bliver perlevenner, har jeg købt mig et begynderkamera (men drømmer allerede om større zoom :klapper:), det er et Canon EOS 1100d, 18-55 mm objektiv.[/QUOTE]
Så må du igang igen.
Du kan tage det med når du kommer på besøg. Jeg har selv et Canon, så jeg kender da lidt til det.
Hej Enki.
Med tiden synes jeg at du skal få sat kameraet op til udelukkende at skyde i RAW, jeg kan så at du skyder i Jpg, redigerings mulighederne i RAW er uendelige…
Jeg skyder næsten udelukkende sport fra Superliga fodbold til DM-EM-VM i Motocross i hele Europa, gode billeder du har fået online
Tak Bare rolig, med tiden skal der nok komme flere billeder. Jeg har hvis flere gange vist, at jeg slet ikke kan lade vær med at vise billeder af hende
De er da blevet smaddergode, Ea. Nu kan hendes dejlighed ikke tabe et knurhår, uden at det er dokumenteret.
Et spejlreflekskamera fra et af de klassiske mærker går man aldrig galt i byen med. Det giver en mærkbar forbedring med det samme, simpelthen fordi optikken er bedre - og derefter kan man begynde at udforske alle mulighederne.
[QUOTE=Helle Voss;1086706]Hej Enki.
Med tiden synes jeg at du skal få sat kameraet op til udelukkende at skyde i RAW, jeg kan så at du skyder i Jpg, redigerings mulighederne i RAW er uendelige…
Jeg skyder næsten udelukkende sport fra Superliga fodbold til DM-EM-VM i Motocross i hele Europa, gode billeder du har fået online
[QUOTE=FinnFrode;1086708]De er da blevet smaddergode, Ea. Nu kan hendes dejlighed ikke tabe et knurhår, uden at det er dokumenteret.
Et spejlreflekskamera fra et af de klassiske mærker går man aldrig galt i byen med. Det giver en mærkbar forbedring med det samme, simpelthen fordi optikken er bedre - og derefter kan man begynde at udforske alle mulighederne. :)[/QUOTE]
Tak Jeg har altid fotograferet mine katte meget, men endnu mere da jeg gik over til digitalkamera. Nu gælder det så bare om at lære at bruge alle de muligheder, det giver