Undskyld, men jeg har altså fået nyt kamera

Hvor er hun dog skøn

Tillykke med det nye kamera! Nu kan dine billeder af dejlige Emina rigtig komme til deres ret :).

Super dejlige billeder og kat. …
Du må væk af auto … :slight_smile:
Det jeg gjorde var faktisk at læse lidt om det også bare prøve de forskellige ting…
Men man lærer jo forskelligt!
Elsker de to sidste billeder.
Der kan man rigtig se hvor smuk og dejlig din kat er.

Auto indstillinger er nu ikke det værste. De er hammer gode især i starten, hvor alt er nyt. :slight_smile:

Glæder mig til at se flere billeder Ea! :smiley:

[QUOTE=Kimilla;1086878]Auto indstillinger er nu ikke det værste. De er hammer gode især i starten, hvor alt er nyt. :slight_smile:

Glæder mig til at se flere billeder Ea! :D[/QUOTE]
Det er de. .men der er nok en del der aldrig går fra auto når de har købt sådan et kamera. det er synd. .
Det tog dog mig et stykke tid at lære det og kan stadigvæk ikke altid huske alting…
De her billeder viser at auto kan være en god indstilling :slight_smile:

[QUOTE=DK Zaphy;1086879]Det er de. .men der er nok en del der aldrig går fra auto når de har købt sådan et kamera. det er synd. .
Det tog dog mig et stykke tid at lære det og kan stadigvæk ikke altid huske alting…
De her billeder viser at auto kan være en god indstilling :)[/QUOTE]

Det har du helt ret i, og ja det er lidt ærgerligt, for der er mange muligheder i sådan et kamera.
Men ja, kommer tid kommer råd. Har man først lært de forskellige ting, så kommer man aldrig tilbage på auto igen. :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Tak & ja, det er klart mit håb :slight_smile:

[QUOTE=DK Zaphy;1086873]Super dejlige billeder og kat. …
Du må væk af auto … :slight_smile:
Det jeg gjorde var faktisk at læse lidt om det også bare prøve de forskellige ting…
Men man lærer jo forskelligt!
Elsker de to sidste billeder.
Der kan man rigtig se hvor smuk og dejlig din kat er.[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Jeg håber at jeg senere dropper auto, men jeg ville aldrig havde købt kameraet hvis det ikke havde haft det. Netop fordi jeg ved, at tekniske ting ikke er min styrke & på denne måde kan jeg være sikker på at kunne bruge kameraet, lige meget hvad. :slight_smile:

Hvor er det bare blevet nogle gode billeder! Specielt det næstsidste er helt fantastisk :hjerte:

Tak :slight_smile: Jeg er selvfølgelig ikke tilfreds, men du kender mig jo, hvornår er jeg det :klapper: Satser dog stærkt på at jeg bliver bedre, jo flere billeder jeg tager. Jeg er sikker på at jeg gemmer på en mesterfotograf, jeg kan bare ikke finde gemmestedet :stuck_out_tongue: