Undskyld mig

Jeg er nok en af de ret så aktive bruger her inde, jeg ernemlig meget glad for dette forum…

Var jeg ikke det, var jeg nok at finde på et at de andre fora, som jeg er inde og lure på indimellen, skriver da osse lidt på de andre fora… så som, eji hvor er de sød, når nogen viser billeder af deres dejlige katte, eller ønsker tillykke hvis nogen har fået ny kat eller killinger.

det kunne aldrig falde mig ind at går ind og brokker mig over Admin’s måde at køre forummet på…

ej heller sige ihh jeg føler mig udenfor, for det er da klart at jeg er udenfor, jeg er der jo ikke ret meget…

Tja, hvorfor skriver jeg alt dette, jo fordi, der er så meget bruk her iden for tiden, hvad skal det nu til for… kan i ikke bare hygger jer, lige som vi andre gør, hvis i vil være mere med, så bliv dog mere aktive her inde…

hvis i er så utilfredse, hvorfor er i her så…

alt dette jeg her skriver, er på egen regning, ikke nogen a dre, så går efter migh vis i har et problem med det jeg skriver…

fra en der er kattegal… og holder meget af dette sted…

:):)Er helt enig med dig Hanne

Forstår slet ikke hvorfor man skal komme på herinde for at brokke sig,når man ikke er en særlig aktiv bruger:?:?

Det lugter lidt af ballade :frowning:

Det er ren kedsomhed… men ok indrømmet er af ren kedsomhed jeg har læst de negative tråde om kattegale…:stuck_out_tongue:

Men enig har jeg lyst til at brokke mig over et forum, ja så vælger jeg altså i stedet for slet ikke at deltage der mere og sletter da bare min bruger, jeg ved at med alle de forum tilbud vi har i katte-Danmark er der da bestemt min. 1 der passer til mig og der er min. 1 der ikke passer til mig -thumbs
Så hvorfor bruge min tid på at brokke mig :?

/Charlotte

Jeg har ikke et problem med nogen eller forummet, havde jeg det kunne jeg bare pakke mine sydfrugter og smutte.

Faktisk har jeg brugt dette forum meget de sidste dage efter jeg kom online igen og kan ikke undvære det.

Jeg blvier så ked af når folk bliver tøsefornærmet over hvad der for mig kan være bagateller, forstår ikke man ikke kan glædes på andres vejne.
Noget som slog mig lidt ud var dog debatten om klike via race. for havde aldrig opfattet det sådan, hvilket jeg også har fortalt dig personligt Hanne :wink:

Kram til jer alle

nu vil jeg så ikek kalde det bagateller når man bliver svinet til på det groveste af en admn for at være uenig

[quote=Janni;50728]hov den er vist helt og alene til mig den her… er det udhænging eller noget…

Jeg læser indimellem herinde og følger lidt med, og jeg skrev herinde fordi jeg bare ikke kunne holde min kæft, blev virkelig sur og gal over den måde der blevet skrevet til hinanden herinde, specielt en person taler virker meget meget ned til folk, og det er ganske modbydeligt at læse… specielt når det går udover folk jeg holder af.[/quote]

hvad kalder du så dit eget indlæg… det er vist private problemer det her handler om… og jeg giver bare igen… :?

Og det er di ikke hanne?

Det er skræmmende at se og hvor er det gennemskueligt at der nu skal laves ballade. -tommelned-tommelned

Nu er jeg simpelthen nødt til at bede om kammertonen…

Jeg har ikke været på i nogle dage, og jeg må indrømme, at det her bestemt ikke er sjovt at vende tilbage til…

Nu stopper festen altså…

Har I noget mod nogen - så tag den privat…

Jeg holder meget af Kattegale, og det gør mig virkelig trist at læse, at der mundhugges på denne måde…

Den tråd må jeg være sprunget over, hvad tråd er det ?

mvh
Gitte

[quote=Sacala;50742]Den tråd må jeg være sprunget over, hvad tråd er det ?

mvh
Gitte[/quote]

Jeg tager den med dig pb

Sally… fordi det jeg skriver er til mange… og jeg skriver ikke noget med et problem med mig… det er ikke mig der har private problemer…

Hvorfor er det udhængning?
Der bliver jo ikke nævnt nogle navne…

Men du udhænger dig selv.

[quote=Yooncoon;50725]Det er ren kedsomhed… men ok indrømmet er af ren kedsomhed jeg har læst de negative tråde om kattegale…:stuck_out_tongue:

Men enig har jeg lyst til at brokke mig over et forum, ja så vælger jeg altså i stedet for slet ikke at deltage der mere og sletter da bare min bruger, jeg ved at med alle de forum tilbud vi har i katte-Danmark er der da bestemt min. 1 der passer til mig og der er min. 1 der ikke passer til mig -thumbs
Så hvorfor bruge min tid på at brokke mig :?

/Charlotte[/quote]

ups, jeg har selv fjernet hvad jeg har skrevet, da det var ciret forkert…

[quote=Janni;50728]hov den er vist helt og alene til mig den her… er det udhænging eller noget…

Jeg læser indimellem herinde og følger lidt med, og jeg skrev herinde fordi jeg bare ikke kunne holde min kæft, blev virkelig sur og gal over den måde der blevet skrevet til hinanden herinde, specielt en person taler virker meget meget ned til folk, og det er ganske modbydeligt at læse… specielt når det går udover folk jeg holder af.[/quote]

Jeg ved ikke om det er dig den er møntet på.
Prøv at spørge Hanne.
Jeg kan ikke se dig nævnt ved navns nævnelse.
Skulle det ske er vi naturligvis klar. Reglerne gælder alle.

Vh Annette
HjælpeAdmin

[quote=Dk Kefir Annette;50869]Jeg ved ikke om det er dig den er møntet på.
Prøv at spørge Hanne.
Jeg kan ikke se dig nævnt ved navns nævnelse.
Skulle det ske er vi naturligvis klar. Reglerne gælder alle.

Vh Annette
HjælpeAdmin[/quote]

Øh, næh, dette er ikke rete mod nogen bestemt… :?

ej nu stopper i altså… det var da utroligt… Hanne nævner ingen navne, men skriver blot en besked til mange… og i stedet for at lave mere brok og cat fights ud af det, så læs og lad vær’ med at kommenterer medmindre det er i nogenlunde normalt toneleje… Det er lige før man har lyst til at være lokket af i en uge eller mere og så vende tilbage igen og håbe alt jeres brok er ovre…