Undskyld undskyld undskyld

Vi har lige haft hvalpene inde i stuen i 10 min. og tju hej hvor det gik - eller gled :lol:

Nu er de gået HEEEEEEEELT omkuld. Det var noget af en på opleveren, så den skal vist lige bearbejdes.
Men sådan så de ud inde i stuen.

Jeg skal nok prøve at lade være med at spamme jer igen - før på lørdag :ups:

det gør ikke noget… spam af den her art kan jeg sagtens overleve :slight_smile:

jamen altså… smileyer siger mange gange mere end ord, men det er lige før at smiley’erne herinde ikke kan dække “nuttet”-faktoren, men den her smiley et par 1000X kan vel gøre det :wehuu:

Hold da lige op de er dejlige :love:

Hvor er de alså bare søde …:smelter:

Hvor er de altså bedårende :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Så kan deres små tykke ben slet ikke stå fast på det glatte gulv - og pludselig skal man altså liiige have en tår ved mælkebaren :smiley:

Herlig film - gerne mere af samme slags - tak! :thumbup:

ståååå nu stiiiiille moooaaaaaar

Nuttede med kæmpe meget nut på:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

Åhhhh! De små haler… For søren da :hjerte:

:klapper: Damn, hvor er de søde!!

Du reddede lige Jespers dag. Han har haft en dum, stresset dag og var i dårligt humør. Så så han den her video og sagde “Hvem kan være trist i en verden med corgihvalpe!” og så var den dag reddet :smiley: :wehu:

Åhrrrr, hvor er de søøøøøde:smelter:

Sådan en ønsker jeg mig i julegave:bebe::hjerte::love2:

:smelter::smelter::smelter: Nuuuurh hvor er de da bare uimodståelige :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

ej de er da lige til at elske…med deres små kommodeben og antenner,dem behøver vi ikke se mere til før de er solgt…de kunne let friste svage sjæle

Har lige nusset de små rødder i dag og i guuuuuder jeg er forelsket :hjerte::love2::smelter::hjertehop::kys::ballonbamse:
Kom lidt til at bestille en af dem, men manden min vil bare ikke være med til det :ked: