Ungkattene Malik & Milo

Ja nu er M’erne jo efterhånden blevet gamle.
Gamle nok til at kalde sig Ungkatte, så de skal selvfølgelig have en opdatering herinde. Det er efterhånden 2 måneder siden sidst og de bliver jo hurtigt store, de kære små. :slight_smile:

Og i anledning af det gode vejr blev der lukket op ud til altanen, så de rigtigt kunne nyde det gode og varme vejr derude. :slight_smile:

:pote: :pote: :pote: :pote: :pote:

fantastiske billeder Martin !! :slight_smile: hvor er de smukke de to

Hvor er de smukke - men ser de ikke en anelse forkælede ud, de kære kræ?

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hold da op, hvor er der sket meget.
Det går bare alt for stærkt med at blive store.

De er meget smukke og fine begge to.
Hilsen Lisbeth

Ualmindelige smukke misser. Sort ER min yndlingskattefarve, men jeg må også tilstå ham den røde (kan aldrig huske hvilken er er hvem) er SÅ flot.
Er forøvrigt en anelse itvivl om han er rød eller creme.

Hvor er de skønne, de godt nok blevet store…:wehuu:

[quote=Eva;295970]Hvor er de smukke - men ser de ikke en anelse forkælede ud, de kære kræ?

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

M’erne siger NEJ!!

(Jeg er dog personligt ikke helt enig med dem… :høhø: )

[quote=kamikaze;295989]Ualmindelige smukke misser. Sort ER min yndlingskattefarve, men jeg må også tilstå ham den røde (kan aldrig huske hvilken er er hvem) er SÅ flot.
Er forøvrigt en anelse itvivl om han er rød eller creme.[/quote]

I følge papirerne jeg fik fra Helle, så er det en creme spotted, som er Malik.
Hvilket gør Milo til den sorte :wink:

// Martin

dejlige misser og nogle gode fotos du fik i solen idag :slight_smile:

:høhø: knuspertaschen (bare genialt navn !) er også en favorit herhjemme

Ih hvor er de skønne, indrømmer blankt at den smukke creme er min farvorit, wow et mønster han har

MVH
Gitte

Billede no. 3 er HELT fantastisk :wehuu:

[quote=DK Sacala;296027]Ih hvor er de skønne, indrømmer blankt at den smukke creme er min farvorit, wow et mønster han har
[/quote]

Jeg håber ikke, at Milo læser med, men det var også Malik, jeg faldt for i sin tid…
Men de er ret forskellige og hver deres vis fantastiske. Ikke blot i personlighed men også udseende.

Og deres pels er meget forskellige.
Milo’s pels er helt silkeblød og lidt tynd i det, mens Malik’s er tyk og helt vildt blød.

Lad ikke det uskyldige ydre snyde dig!!

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showpost.php?p=295842&postcount=4008”]De Kattegale Debatterer - Vis et indlæg - . o O ( Hvad tænker du lige nu? )[/ame]

// Martin

Lad ikke det uskyldige ydre snyde dig!!

// Martin[/quote]

I dette tilfælde lader jeg mig GERNE snyde. Han ser bare SÅ bedårende engleagtig ud så dèt tror jeg på, til andet er bevist. Og med bevist mener jeg, jeg selv oplever hans unoder. Han ER en ualmindelig smuk kat :rock:

[quote=Musashi;296003]
:høhø: knuspertaschen (bare genialt navn !) er også en favorit herhjemme[/quote]

-LOL-LOL-LOL og her hedder de bare bum

Jeg må give de andre ret i at Malik godt nok er en flot ung mand! Wauw!
Men det er Milo altså også. Han ser virkelig dyb-sort ud…! Og det er en egenskab i sig selv.

Hvor er de søde :slight_smile: Hvis de er brødre må de da vist have haft en tortie mor -tihi

Vi går ud fra, at de er brødre.
De er hittekillinger fundet sammen i en papkasse.

Så moren ved vi ikke noget om.

[quote=DaneX;295993]M’erne siger NEJ!!

(Jeg er dog personligt ikke helt enig med dem… :høhø: )[/quote]

Hvis det er dags-rationen, så har de to knægte vist ikke noget at klage over!

-LOL-LOL-LOL-LOL

Men det håber jeg nu ikke det er, for så kan de da snart trille!

:tihi::tihi::tihi::tihi:

M’erne kan godt selv sørge for at tage selv, når de skal have. Jeg har prøvet vågne op til en tom Whiskas bøtte på gulvet. :wink:

Hvor er de bare skønne:wehuu::wehuu::wehuu:. De får mig til at ønske at vi også havde taget Labans bror da vi fik tilbudet. Han er også creme:inlove: