Uni's første have tur

Uni kom ud for første gang i dag og nøi hvor hun nød det :wehuu: men jeg tør ikke slippe dem af syne så det blev kun til 1½time og så måtte jeg slæbe dem ind igen :tihi:

De var med til at plant mit mini moral træ som efter ediketten ikke bliver særlig stort og kan bruges i krukker.

Freja & “træ”

Skønne, skønne billder… af 2 endnu skønner katte…

Super dejlige misser :slight_smile:

Hvor dejligt -love

Håber også at mit lille frimærke snart bliver hegnet ind :uha:

Hvor er det skønt for misserne - og så i den varme at kunne få lidt luft i
pelsen :slight_smile:

…men jeg kender godt fornemmelsen af ikke at turde slippe dem af syne,
indtil man er sikker på, at de ikke kan komme over hegnet :slight_smile:

du har altså talent for det med tungen ud af munden lige i foto-øjeblikket Sanne - de er vidunderlige de billeder!!! og hvor er uni dog blevet smuk!!!

jeg må altså indrømme at jeg aldrig har været særlig vild med røde katte, men Uni hun er altså bare for lækker. kan ikke få nok :savle: (ikke for at snakke dårligt om røde katte, men vi har vel alle vores yndlings farver i missere:ups:)

Hun ser ud somom at hun har det som blommen i et æg. Hvor er det godt at hun endte hos dig :slight_smile:

TAK…:wehuu: for de dejlige billeder af de 2 smukke dyr :wehuu:

Smuk mis :iloveyou: der nyder at være i haven

Ja, Uni ser skøn ud :wehuu:Hun ser dejlig forkælet ud :hjerte:de ser ud til at nyde det i fulde drag :inlove:

:tihi: ja jeg syntes også jeg har rigtig mange billeder af tungerne :ups: måske er mine katte bare nogle uopdraget banditter :stuck_out_tongue:

[quote=Gugger;211436]Hvor dejligt -love

Håber også at mit lille frimærke snart bliver hegnet ind :uha:[/quote]

ja det kan jeg godt forstå… nu har jeg kun haft min indhegnet siden søndag og det er bare dejligt at sidde ude i haven og kigge på misserne hoppe rundt efter fluer :tihi:

takker…:inlove: jeg er også super super glad og taknemmelig for at hun kom til mig nu hvor situationen var som den var.

FORKÆLET OVERHOVEDET IKKE-LOL
Jeg har været i IKEA i dag for at købe et par telte dem misserne og en sød pude til at ligge i dem:ups: og den fine drilleping købte jeg forleden i BILKA og den er fantastisk :wehu:syntes kattene:tihi:

De der telte er da lidt smarte… er de et hit?? og hvad materiale?? tænkte lidt at det må da være godt til killinger???

møs til mit plejebarn Arthur…

og alle de andre smukke også Celineas “date”