Unnis maj-altan :)

Unni bruger jo faktisk HELE dagen ude på den altan :tihi: :høhø:
Hun er inde for tre ting: mad, bakke og så om natten, hvor de ikke må være derude alene…

Derfor jeg har fået slæbt lidt forskellige “møbler” derud til Unni at hygge sig på/i :slight_smile: Det er jo en lukket altan og det skal blæse ret kraftigt fra øst, for at der kommer vand ind - derfor “tør” jeg godt stille kradsetræerne derud til sommer :slight_smile:

først fandt jeg Unni i hendes lille flet-hule (som hun er MEGET glad for, at jeg hentede hos Lise :thumbup: Det er hendes yndlings skygge-putte-sted) - den er naturligvis foret med en nullerput :rock:

Så op i “radiatorsengen” som nu bare er en hængekøje :tihi:

man ligger altså godt her

riiiiiiiigtig godt!

I mens prøvede Yasha “kattesofaen” fra Tina - trods en overvintring i skuret og en tur i vaskemaskinen var der stadig emails fra Junior, Nicki og Devi der sku læses

og godt nok er de små billige kradsetræer ikke meget værd i nogles øjne - men Unni EEEELSKER hendes lille hule i det billigste paptræ, der kan købes:thumbup:

Unni fandt også sofaen lige pludselig - den var lidt spændende :smiley:

op og snuse lidt rundt - man kan kigge ind og der er jo planter lige i nærheden :høhø:



og Yasha nyyyyder det gode vejr når han er ude

og så gik Unni op på det gode sted at sove - hængekøjen

og altankassen skal naturligvis ikke blive stående på den stol - det er bare dens plads indtil jeg får købt holdere til den :tihi:

Skønne billeder af 2 lykkelige katte, man kan jo rigtig fornemme hvordan de nyder at komme ud

Mvh
Gitte

Dejligt syn. Hvor har de det hyggeligt derude. :smiley:

Det ser godt nok ud til at der bliver hygget igennem der, og godt at sofaen er godkendt af både Yasha og Unni :thumbup:

Hvor er jeg altså bare glad for, at Unni endte lige nøjagtigt oppe hos dig og Yashna :slight_smile:
VH
Susanne

Det er da bare katteparadis

Ja de - især Unni - nyder virkelig det vejr vi har for tiden - og at jeg tager mig nogle hjemmedage, hvor vi er derude sammen og hygger :smiley:

Og jeg som troede det ville blive Unnis - så har Yasha faktisk sagt “Helle for” :smiley: Den passer lige til det skrummel :høhø:

[QUOTE=GitteS;859014]Skønne billeder af 2 lykkelige katte, man kan jo rigtig fornemme hvordan de nyder at komme ud

Mvh
Gitte[/QUOTE]
Det kan næppe nydes mere - Unni især gør ALT for at nyde det for alle pengene - glæder mig til at få flere blomster derud og et lille bord, så vi kan nyde det endnu mere :thumbup:

[QUOTE=Susanne W;859036]Hvor er jeg altså bare glad for, at Unni endte lige nøjagtigt oppe hos dig og Yashna :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
… og jeg er helt enormt glad for at Unni “listede” sig ind her hos Yasha og mig :hjerte: Hun bringer SÅ mange smil på daglig basis, at jeg har lidt svært ved at forestille mig, at hun ikke sku være her :inlove: tænk at fornuften faktisk var få mm fra at tale mig fra det dengang - godt fornuften ikke vandt den dag! :thumbup:

Skønne billeder af katte der nyder livet :hjerte: Tak :slight_smile:

Sikke de hygger sig derude - de 2 skønnerter :hjerte:

Sikke de har fået det dejligt de smukke katte :iloveyou:

Herlige billeder. Unni er altså bare en helt fantastisk smuk kat, fatter ikke hvorfor hun ikke bliver BIS hver gang… :inlove: Var jeg dommer var der ikke andre katte, der kunne komme til for Unni :tihi:

(Hvis den gule på væggen er den du brokker dig over, så forstår jeg det ikke helt, den er da pæn? :gruble:)

Ih hvor har de et skønt sted der :smiley:

[QUOTE=Eife;859300]
(Hvis den gule på væggen er den du brokker dig over, så forstår jeg det ikke helt, den er da pæn? :gruble:)[/QUOTE]
Puds dine briller! :høhø:

Jamen de ér pudsede! Og jeg synes stadig den er ganske pæn, sådan lidt mellemøstlig-agtig :smiley:

tsk tsk… jeg ønsker IKKE en mellemøst-agtig altan :tihi:
den er frygteligt grim imho :tihi:

[QUOTE=PiaB;859529]tsk tsk… jeg ønsker IKKE en mellemøst-agtig altan :tihi:
den er frygteligt grim imho :tihi:[/QUOTE]

Smag og behag, kan vi vist godt konstatere :høhø:

Yasha må have læst i tebladene at det er en skrummelsofa, herhjemme blev den kun brugt af Gizmo :tihi: