Unoder

Tror Probie har været på unoder…
Så lige at han har en kæmpe ridse i øret… Gad vide om det er Stranger der har set sig sur på ham :tihi:
Probie har det nemlig med at jage ham lidt, da St ranger nogen gange gerne vil lege… :slight_smile:

[quote=Henriette;478796]Tror Probie har været på unoder…
Så lige at han har en kæmpe ridse i øret… Gad vide om det er Stranger der har set sig sur på ham :tihi:
Probie har det nemlig med at jage ham lidt, da St ranger nogen gange gerne vil lege… :)[/quote]

Ja en af mine hunde har også været lidt for tæt på en af kattene og havde et fint ar både over og under øjet.
Heldig der ikke skete noget værre.

Gik engang til hvalpetræning ( med min hund :ups: ) hvor der på holdet var en hvalp der havde mistet det ene øje pga. nærkontakt til en kat.

Jeg har også været skrækslagen herhjemme når vi har haft hvalpe…de er jo super frække og syntes sådan nogle katte er rigtig skægge.

[quote=Sannela;478853]Ja en af mine hunde har også været lidt for tæt på en af kattene og havde et fint ar både over og under øjet.
Heldig der ikke skete noget værre.

Gik engang til hvalpetræning ( med min hund :ups: ) hvor der på holdet var en hvalp der havde mistet det ene øje pga. nærkontakt til en kat.

Jeg har også været skrækslagen herhjemme når vi har haft hvalpe…de er jo super frække og syntes sådan nogle katte er rigtig skægge.[/quote]

Uha Probie er endnu en hvalp ca. 15-16 uger tror jeg.
Tjekker ham ellers altid efter en omgang leg med kattene, særligt når han har leget med Fifi eller Stranger, de sigter nemlig ret godt (øjnene). Der er heldigvis ikke sket noget endnu.

Frede er ret sød ved Probie, han trækker kløerne ind og giver ham en ordentlig slag med trædepuderne - Det skal lige siges det gør meget mere ondt, men giver mindre skade. Har selv fået en over hånden en dag, tror Frede blev lidt sur, jeg endte i hvert fald med et blåt mærke :tihi: