Update Lucky

Lige en Update på Lucky til jer der har fulgt med siden før påske.
I dag har vi besøgt Lucky da hun manglede mere foder . :+1: (hun vil helst spise hendes eget)
Så dejligt at se hende og hendes hale sitrede da jeg snakkede til hende❤️
Endelig var alle blodprøver kommet fra sidste tirsdag. Hun har hverken FIP FELV eller bugspytkirtelinfektion eller anden infektion eller noget andet.
Det eneste der driller er hendes levertal og proteintal der er forhøjet meget endda.
Tallene er som sagt fra sidste tirsdag. I dag tog dyrlægen nye blodprøver på levertal. Og vejede hende. Hun har taget 50 gram på siden lørdag og hendes levertal var faldet meget :grinning::grinning::grinning::grinning:
Ifølge blodprøver mv ligger der ikke en underliggende sygdom bag hele forløbet men dyrlægen mener at hun er bukket helt under pga vaccinen og bare ik kommet “i gang igen” og derfor disse levertal.
Men nu er aftalen med dyrlægen hun skriver på regning til forsikring at hun ikke skal vaccineres igen (vores katte er jo 100% indekatte ) og det vil være så synd at hun bliver sååååå syg igen.
Hun skal undersøges og have taget prøver igen i morgen og vejes. Hvis alt går vel kommer hun hjem
I morgen aften :heart:
Undskyld det lange opslag men det har virkelig været en hård påske for os alle her hjemme :weary:

16 Synes om

Tak for opdateringen - jeg var helt nervøs for, at det var gået galt, da du ikke skrev. :unamused:
Men heldigvis ser det ud til, at Lucky er på rette vej og at I snart sammen igen. :thumbup:
Men det har da godt nok været en hård omgang, både for hende og for dig :troste:

1 Synes om

Sikke dejligt opdatering, tak for det . Kan så godt forstå det har været hårde dage

Med venlig hilsen

Det var godt at høre. Jeg forstår godt, det har været en hård påske. Jeg håber, det for alvor er vendt nu, så I kan få hende hjem, hvor hun hører til - hjem til jer og hendes makker :slight_smile:

Godt at høre, håber hun snart er hjemme igen
en af killingerne fra mit første kuld var også lige ved at dø, da den blev revaccinaret efter et år. Det tog 4 måneder før den var ovenpå igen. Han er ikke blevet vaccineret siden og er i dag sund og rask mis på 10 år

2 Synes om

4 måneder det var dog længe. Var den også
Indlagt ?
Hvad blev der ellers gjort ? Og var det også levertallene og nedsat appetit ?
Tror sgu heller ikke jeg tør at få hende vaccineret igen :weary:

Åh det var godt at høre! Håber hun kommer hjem i morgen, og det kun går den rigtige vej nu. :kryds:

Den opdatering må blive dagens bedste nyhed, hvor er jeg glad for at læse det går den rigtige vej :heart:

Det var længe og ja han var indlagt længe, må tilstå jeg ikke kan huske det i detaljer, da det jo er 9 år siden og forløbet var hos en af vores killingekøbere.
men mener at huske at det også var noget af det samme.

Nej det er klart du ikke kan huske det i detaljer :blush:
Men fuck jeg troede helt sikkert jeg mistede hende.
Men væske og ro samt antibiotika i flere omgange og smertestillende har åbenbart hjulpet hende . Hun er indlagt på 10.døgn i dag.

5 Synes om