Urenlig kat

Hej, min kan bliver ved med at tisse på min plads i sofaen. Er hun sur på mig? Jeg har renset med rodalon, så det ikke lugter men hun bliver ved.
Hvad kan der være galt?

Hvor gammel er din kat?
Er hun dyrelæge tjekket for blærebetændelse?
Er hun istand til at få killinger?
Er noget forandret i hende og din hverdag?

De her spørgsmål, vil jeg være så fræk at stille, da dit svar på dette kan beskrive hvor hendes problem er?

Alder er meget for at høre om hun ikke har lært at bruge kattebakke eller forbinder noget blødt med en kattebakke
Blærebetændelse er en af flere ting som kan gøre katte urenlige. Så et dyrelægebesøg er altid at anbefale og er hun i stand til at få killinger, vil det også kunne få hende til at tisse. Ved at tisserundt omkring kan katte tiltrække det modsatte køn og derved få killinger…
Det sidste spørgsmål handler omkring hvordan hun har det. En stresset eller utryg kan også finde på at tisse hvor de ikke skal…

Så jeg vil meget gerne anbefale dig at besøge en dyrelæge og få katten undersøgt

4 Synes om

Nej, hun er ikke sur på dig. Det er vigtigt at understrege. Sådan kan katte slet ikke tænke. Så der er en anden årsag.

Line har nævnt en række muligheder ovenfor, og som hun også siger, vil et dyrlægebesøg være et godt første skridt til at finde ud af årsagen.

6 Synes om