Sidst jeg var på udstilling, mødte jeg en flink sælger, der solgte produktet Pets-Bio-Cleaning.
Har nogen af jer erfaring med det og har I evt prøvet både det og Urin Off? Hvilket produkt er bedst? For umiddelbart er prisen rigtig god på Pets-Bio-Cleaning og det dufter godt! Og eftersom jeg skal til Albertslund, vil jeg købe noget af ham, hvis han ellers kommer
Hvis det du tænker på er Capturin, så bruger vi det der hjemme. Og det virker lige så godt som Urinoff.
Det der er vigtigt har vi fundet ud af er at når uheldet er ude, så tør først op med køkkenrulle eller en hårdt opvredet karklud.
Spray Capturin på og lad det sidde et sted mellem 12 og 24 timer, og vask herefter på normal vis.
Men jeg har fået indtryk af, du ikke behøver vaske efter ved nogen af de to produkter? Jeg har en kat, der er utæt, når hun sover. Derfor har jeg pletter div steder, hvor jeg ikke lige kan vaske efter som sofa, klatretræ osv.
Det er t super produkt, ved urine off så stod mitten og skrabede efter hundens uheld
med capturine så er mitte ligeglad med hundens uheld og omvendt og i bonus virker det også på gl. uheld og tager de fleste pletter med. Ja jeg har et pænt stort lager da jeg har købt det hjem fra Tyskland, det det ikke kunne fås nogen steder mere… dyrlægen valgte i stedet at føre urine off