Urine Off, hvad er forskellen

Hej

Chayton er kommet til at stå op mens han tissede, han tissede så kraftigt at der er kommet noget ud mellem låg og bund og ned på et tæppe.
Jeg kigger på Urine Off og fandt denne hjemmeside, hvor der er 2 forskellige, den ene med 118 ml, den anden med 500 ml, prisen er den samme.

Jeg kan ikke finde ud af hvad forskellen er udover mængden og emballagen, mon der er en med erfaring (eller bedre læse-evner :tihi:) der kan hjælpe mig?

Jeg tror, at de har tasten prisen forkert ind.

Det er samme produkt blot i 2 beholderstørrelser :cool2: (der er nok en fejl i prisen)

Jeg har gennem årene prøvet forskellige produkter. Urine Off er et ganske udemærket produkt.

Det samme er det der hedder Biozyme: Her er et tilfældigt link: http://www.vestergaardnu.dk/produkter/27-specialrengoeringsmidler/8114-biozyme-med-parfume---1-liter/

Det der virker bedst her i huset er dog NATUR-ligt RENT, som jeg har set på flere udstillinger. Læs mere om det her:( http://www.naturligtrent.se/se/biologisk-luktsanerare

[QUOTE=DK Lindvig;1282800]Det er samme produkt blot i 2 beholderstørrelser :cool2: (der er nok en fejl i prisen)

Jeg har gennem årene prøvet forskellige produkter. Urine Off er et ganske udemærket produkt.

Det samme er det der hedder Biozyme: Her er et tilfældigt link: http://www.vestergaardnu.dk/produkter/27-specialrengoeringsmidler/8114-biozyme-med-parfume---1-liter/
[/QUOTE]

Så kan det være jeg bare skal bestille den store Urine Off

Det lader ikke til man kan købe det i DK :frowning:

[QUOTE=danpia;1282803]Så kan det være jeg bare skal bestille den store Urine Off
Det lader ikke til man kan købe det i DK :([/QUOTE]

Forhandleren kommer på flere udstillinger i DK :ok:

Tak, jeg kommer sjældent på udstillinger og skal bruge det nu, så jeg har bestilt hos bitiba.

Jeg har købt en fontæne hos dem tidligere, der kom det hurtigt, så tror de er OK

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1282807]Tak, jeg kommer sjældent på udstillinger og skal bruge det nu, så jeg har bestilt hos bitiba.

Jeg har købt en fontæne hos dem tidligere, der kom det hurtigt, så tror de er OK

:)[/QUOTE]

Plantoramaer og de fleste dyrlæger har det også :slight_smile:

Jeg er så ikke den der syntes så godt om Urine Off…syntes meget bedre om Capturine…det er meget bedre…syntes jeg :slight_smile:

Det kender jeg heller ikke, kender faktisk ingen af delene da jeg ikke har haft brug for det før.

Det vil sige tilbage da jeg stadig arbejdede som veterinærsygeplejerske havde vi noget der hedder Antiodor fra Leo (Løvens/Leo Pharma), som virkede fint.
Det aner jeg så ikke om man kan få mere, men tror det ikke.

Hvad er forskellen på Urine Off og Capturine ?
Og hvor kan man købe det, skulle det blive aktuelt igen - hvilket jeg ikke håber 7-9-13.

Lang tid siden jeg har set dem på udstillinger, men nu kan man heldigvis købe det andre steder online bl.a her NATUR-ligt RENT Biologisk Lugtfjerner.

Det er helt klart min favorit “kattetis fjerner” - lidt til den dyre side, men når det nu bare virker, så er det i min bog så rigeligt pengene værd.

Agrosam sælger det nu på udstillingerne :slight_smile:

Det produkt som @HolmeInc linker til lige herover… er der nogen der har brugt både den og Capturine? Hvis ja, hvilken synes I så virker bedst ift tis fra fertile katte

Her er hvad jeg har fundet ud af:
Urine off
Vectavis
Captorine
Har 2 aktive micro organismer
Naturligt Rent
Har 5 aktive micro organismer
Jeg købte Rent Naturligt på Agrosams hjemmeside.
De har 2 slags. Den ene er akut løsning her og nu og den anden er et “hverdags rengøringsmiddel”
Det virker bare med det samme.

1 Synes om