Urinlugt væk fra møbler - hvordan?

Hej :slight_smile:
Da min Theodor på 3,5 år er begyndt at være urenlig har det gået temmelig hårdt ud over mine møbler i min stue… Jeg har heldigvis fået “redet” det meste, men min stof sofa lugter utrolig meget og ligefrem stinker af gammel urin. Jeg har vasket stofbetrækket, men urinen sidder også i selve skumgummiet (sædet) på sofaen :frowning:

Hvad kan jeg gøre for at rede min sofa og få den stinkende urin lugt væk? Jeg har nemlig ikke økonomi til at købe en ny sofa og samtidig er det jo nok ikke sidste gang han tisser i min sofa… Til info er han i behandling for sin urenlighed, så jeg ønsker kun råd og kommentar, som omhandler hvordan jeg kan få alt det urinlugt væk :?

Urine Off, evt. damprensning af flere omgange bør kunne afhjælpe noget af problemet, om end nok ikke fjerne det helt :slight_smile:

Og i fremtiden - hvis du har aftageligt betræk, så køb vådliggerlagen, og læg det imellem betræk og hynde :slight_smile: Mærkes ikke og beskytter hynden imod gennemsivning :ok:

Gennemvæd hele herligheden med urine off og vent på det tørrer - vil tro det tager nogle dage . Efter nogle uger burde både urin og urine off lugt være væk.