jeg leder efter 2-3 teer der dækker følgende urter:
Schisandra
Marietidsel
Mælkebøtte
Lakrids
Mahonie
Gurkemeje
Kruset skræppe
Hvem sælger det - jeg har voldsomt svært ved at finde teer med de ingredienser
jeg leder efter 2-3 teer der dækker følgende urter:
Schisandra
Marietidsel
Mælkebøtte
Lakrids
Mahonie
Gurkemeje
Kruset skræppe
Hvem sælger det - jeg har voldsomt svært ved at finde teer med de ingredienser
Er det ikke typisk helsehostforretninger der har den slags?
jo men jeg kan ikke rigtig finde nogen der sælger det online… og vil gerne have en ordentlig kvalitet også… men kender ikke nok specialforretninger… mine normale te-butikker har ikke teer med de ingredienser
Te fra Natur Drogeriet har blandt andet Marietidsel te http://www.netspiren.dk/pi/Marietidsel-hel-100-gram-14399-567.aspx
Prøv at kontakte www.asclepius.dk
takker jeg prøver…
Lakrids(rod) kan man købe alene, bl.a. i Tiger … jeg har altid lakridsrod liggende, for så kan jeg hurtigt gøre en te sødere, hvis jeg synes den mangler sødme.
nogen der ved om man kan købe alle disse ingredienser i løsvægt?
Hvis du skriver de engelske og latinske navne ned, kan de måske hjælpe i Kina Hus på Frederiksborggade. Det er ml Nørreport og Farimagsgade, overfor Irma.
Den butik har et enormt sortiment af teer, østerlandsk mad (koreanske boghvedenudler, nammenam), plus alm. kinavarer (dog ekstraordinært mange slags).
Hvis de ikke har, så ville jeg gå ned i “helsekost-kælderen” på hjørnet af Rømersgade og Vendersgade (ved ikke, om rest. Broadway stadig ligger ovenpå - men den var meget synlig at pejle efter).
Hvis ikke de har det, så ved de, hvor du kan få det.
[QUOTE=MiSi;820908]Hvis du skriver de engelske og latinske navne ned, kan de måske hjælpe i Kina Hus på Frederiksborggade. Det er ml Nørreport og Farimagsgade, overfor Irma.
Den butik har et enormt sortiment af teer, østerlandsk mad (koreanske boghvedenudler, nammenam), plus alm. kinavarer (dog ekstraordinært mange slags).
Hvis de ikke har, så ville jeg gå ned i “helsekost-kælderen” på hjørnet af Rømersgade og Vendersgade (ved ikke, om rest. Broadway stadig ligger ovenpå - men den var meget synlig at pejle efter).
Hvis ikke de har det, så ved de, hvor du kan få det.[/QUOTE]
fantastisk - jeg prøver at køre derind
Der ligger også en helsekostforretning på Taastrup Hovedgade 82.
Jeg ved ikke, hvor velassorteret den er, men da jeg var derinde, så jeg mange mærkelige urter. Men nu er jeg heller ikke så vanskelig at imponere i den retning.
[QUOTE=FinnFrode;821540]Der ligger også en helsekostforretning på Taastrup Hovedgade 82.
Jeg ved ikke, hvor velassorteret den er, men da jeg var derinde, så jeg mange mærkelige urter. Men nu er jeg heller ikke så vanskelig at imponere i den retning. [/QUOTE]
der er jeg alligevel inde næsten hver dag jeg tager et kig - det kan jo være jeg er heldig
Jeg plejer at bestille the her , som jeg benytter i forbindelse med at jeg giver akupunktur. Hun har mange gode blandinger :