Useriøs avl af huskatte! Så harm!

Derfor neut man sine katte INDEN de forlader ens hjem!

Så er der nemmerlig intet at blive hverken harm eller uening om :slight_smile:

Men da altid noget du trængte igennem :slight_smile:

Du gør det rigtige. :rock: Stor ros, Maria. :slight_smile:

Dejligt, at du tog kampen op!!!
Nu må vi håbe, at hunkatten ikke nåede at blive parret…
Det er virkelig skønt at se, at nogle vil tage kampen op og sige sin mening…

Godt gået Maria :ok:- nu håber jeg så, at du kan få kæresten overbevist om, at Bailey skal neutraliseres hurtigst muligt :kryds:

Kender en, der arbejder på et dyrehospital. De har aflivet 9 killinger torsdag og 7 killinger fredag - der er kæmpeoverskud af killinger i Danmark!
Du kan også prøve at bede din kæreste om at se på dba.dk eller guloggratis.dk, hvordan endeløse rækker af killinger foræres væk til ingen eller meget få penge.

Jeg takker meget for jeres allesammens opbakning og al jeres ros. Det varmer sq:ups:
Specielt når man næsten blev i tivl om, om man bare var emsig. Men er glad for at høre at min mavefornemmelse var korrekt, og at jeg havde ret i min frustration.

Men ja nu skal jeg så se om jeg kan overbevise ham om at hun altså IKKE har behov for at blive mor, og at han bør se at få hende neutraliseret så hurtigt det er muligt. Men jeg vil gøre alt hvad jeg kan.
Heldigvis er “katastrofen” nok afværget for nu, så jeg har lidt tid til at få ham til at fatte budskabet.
Har ikke set ham siden han stormede ud i raseri med ordene: “Det er da sjovt som du skal ødelægge alting”
Men han har skrevet et par gange. Snakker med ham når jeg ser ham igen, og håber han har tænkt sig om!
Det kunne nemlig godt virke til det på beskederne, da der ikke gik mere end 20 minutter før han skrev som om intet var galt.

Men igen, tusind takker for al opbakningen. Jeg skal selvfølgelig nok holde jer opdateret :slight_smile:

Jeg ved godt at han sikkert har gode sider osse, men en fyr som ham var blevet en ex-kæreste her inden han kunne nå at sige kat…

“på grund af nogle katte”? Den sætning siger da vist alt. JA SQ DA, på grund af nogle katte!

Og at han i barnligt raseri løber sin vej… altså… jeg ville ikke TURDE bygge et forhold op med nogen der er så umoden.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;781111]Jeg ved godt at han sikkert har gode sider osse, men en fyr som ham var blevet en ex-kæreste her inden han kunne nå at sige kat…

“på grund af nogle katte”? Den sætning siger da vist alt. JA SQ DA, på grund af nogle katte!

Og at han i barnligt raseri løber sin vej… altså… jeg ville ikke TURDE bygge et forhold op med nogen der er så umoden.[/QUOTE]

Mangler bare så meget min enig-knap lige nu…

Jeg ville stille ham et ultimatum, enten bliver katten neutraliseret eller også skrider jeg!
Der er INGEN undskyldning for den opførsel.