Utrolig billige kradsetræer

Jeg faldt lige over denne hjemmeside, da jeg sad og regnede ud hvor meget katteudstyr vil koste mig.
http://www.cen-maine-coon.dk/3618555
Jeg ville lige dele den med jer.

Men syntes i ikke de næsten er for billige??
Det er måske bare mig!
Jeg syntes bare når man ser hvor meget man for til prisen, så er de utrolig billige:)

Det ved jeg ikke. Det ser umiddelbart ikke ud til at være den voldsomt gode kvalitet, men det er der nu så meget der ikke er der er dyrere.

Mht selve træerne så har de alt, alt for mange ting på hvis du spørger mig :slight_smile: Har været igennem et par stykker og min erfaring er at kattene sætter mest pris på nogle lange stammer de kan suse op og ned af, og så en hængekøje eller to. :slight_smile:
Og især så skal katten gerne kunne stå på jorden og strække sig i sin fulde længde og kradse på en stamme, det synes jeg ikke nogen af dem der ser ud til at katten kan :slight_smile:

Jeg har faktisk købt et træ derfra…
Den der hedder CEN006 og jeg har været ovenud tilfreds.
Jeg har 3 Ragdolls, som bruger den hver dag.
Både til at sove i men også til at hvæsse klør i

[QUOTE=Sannela;593337]Jeg har faktisk købt et træ derfra…
Den der hedder CEN006 og jeg har været ovenud tilfreds.
Jeg har 3 Ragdolls, som bruger den hver dag.
Både til at sove i men også til at hvæsse klør i[/QUOTE]

Er kvaliteten god??:slight_smile:

Enig med Eva ,min erfarring er det samme ang. brug af stammer og hængekøjer . Som er et stort hit her hjemme.
Har en bekendt som har CEN008 .Og der bruger hendes huskat kun hulen , hængekøjen og den store ligge flade . Det andet er overflødig.
Her hjemme ville den ikke kunne holde i særlig langtid .den er ikke stabil nok til alle mine bamser som er flittige bruger af kradsetræer.

Jeg har selv noget lignende, købt til et par hundrede kr (omkring 350 mener jeg) købt på zooplus, og nej det er ikke det bedste i verden, men jeg synes det er ok som et 1. gangstræ… For det er bestemt ikke billigt at anskaffe sig ting til katten hvis alt skal være super kvalitet første gang :slight_smile:

Men som de andre siger, alt det ‘tingel tangel’ er overflødigt :cool2: et enkelt træ med nogle stammer til at kradse på og så en hylde eller 2 og måske en hængekøje synes jeg er ok til opstart - også fordi det er svært at vide hvor meget ens kat vil bruge det :slight_smile:

Altså… det er ikke noget Petfun træ… som vi i øvrigt ønsker os herhjemme
Men i forhold til prisen syntes jeg den er okay.
Men man skal nok ikke bruge den til en flok Maine Coons…

Vores har 3 hængekøjer og 3 huler og de bliver alle brugt.

Jeg er til enkle, rengøringsvenlige og holdbare ting - alt det tingel tangel er ikke til andet end irritation.

Mine elsker hængekøjer og bruger også pladerne til at sove på, men køjerne er der rift om. Jeg leder selv efter et nyt kradsetræ, da mit kattens No. 1 må snart lade livet, da stort set alle stammer skal skiftes nu og betrækket på den ene køje. Det bliver alt for dyrt at skifte så mange dele.

Jeg tror nok, at jeg har fundet mit nye kradsetræ hos Jekas, nu mangler jeg bare at spare op til det :slight_smile:

Mine misser ønsker sig også hængekøjer fra petfun. De har lige været inde og kigge, petfuns hjemmeside. De ønsker sig en med 3 hængekøjer i soveværelset og en med to hængekøjer i stuen. Så må vi se om de får det (det gør de jo nok)

Tjaa… et par af dem kunne jeg såmend sagtens se her i hytten :wink:

Om det er kvalli-varer skal jeg ikke udtale mig om, men mit bud er at de er på niveau med de billige fra Zooplus.
Og et billig-træ fra Zooplus har jeg - det har nu holdt i tja… en 3 års tid eller so, og jeg er ganske tilfreds.

Nogen gange er det jo også et spørgsmål om hvad man forventer af et kradsetræ - jeg selv er typen der gerne vil have nyt en gang i mellem og det ville jeg jo have svært ved at forklare for gemalen, hvis det træ misserne havde, slet ikke var slidt :wink:

Mine katte er meget glade for huler, hængekøjer, platauer og lange stammer :wink:

/Mette - der nu sidder og spikulerer på om man mon snart skulle ha nyt træ… :wink:

Jeg har haft en der lignede og da kun er paprør på 9cm i diameter, holder de ikke til ret meget. med 3-4 katte er levetiden max 2-3år og snoren på stammerne vil hænge i laser efter et år.

Både mine katte og jeg er super glade for deres nye petfun med 1 stamme og 3 hængekøjer. jeg overvejer at købe et mere, så vi har et både i stuen og bryggerset.

Kender ikke til kvaliteten på dem, men ved de kan købes på den tyske ebay…

Jeg har den der CEN002, helt nyt, kattene testede det første gang i går. de virker glade og træet er pænt, men hulerne er lavet af to plader der sættes sammen med to stolper og så hiver man et betræk ned over. når der kun er to stolper og de sidder i modsatte hjørner af pladerne der udgør hulerne, ja så bliver træet ustabilt der. så man skal finde på en løsning og sætte to stolper mere i hvert hus. Ellers virker det stabilt nok.