Vådfoder ala James Wellbeloved?

Jeg sidder og kigger lidt på foder til Amidale. - Har snakket med dyrlægen igen i dag om at James Wellbeloved kunne være en mulighed, at forsøge at give hende en smugle af sammen med sit Z/D.

Så tænker jeg, om nogle her inde kender til et vådfoder som minder om dette?
Før fik hun af vådfoder: Applaws, Almo Nature, Miamor, Hills & Porta 21.

Jeg ved selvfølgelig stadig ikke præcis hvad hendes problem er. - Jeg overvejer når jeg har prøvet noget James Wellbeloved i en periode, og det forhåbentlig kører fint, om hun måske kan tåle at få noget af det “gamle”. - Men tænkte nogle her inde måske havde et bud, eller kan fortælle hvad de bruger der hjemme til kattene som er lidt sarte?

På forhånd tak for hjælpen! :slight_smile:

Prøv at kigge på Grau og Integra, dem kan du få ren som lam/ris. Den ene har lidt vegetabilsk olie tilsat, husker ikke lige hvilken. Men prøv at kigge på dem.

Har du selv prøvet et af mærkerne? Tænker på om du så kunne fortælle om det er som fx. Porta 21, at “kødet” ligger i strimler, eller om det er noget pate/mast noget? :slight_smile:

Jeg har prøvet dem begge. Det er pate.
FP21/Applaws/Almo Nature er de absolut førende indenfor udenseendesmæssig lækkerheds vådfoder, men til gengæld består de næææsten også kun af tun/lidt andet fisk og kylling. Almo Nature har også et par okse/kalvekøds-varianter, men dem gider mine ellers hardcore vådfoder-katte godt nok ikke!

[QUOTE=pivnu;609730]Jeg har prøvet dem begge. Det er pate.
FP21/Applaws/Almo Nature er de absolut førende indenfor udenseendesmæssig lækkerheds vådfoder, men til gengæld består de næææsten også kun af tun/lidt andet fisk og kylling. Almo Nature har også et par okse/kalvekøds-varianter, men dem gider mine ellers hardcore vådfoder-katte godt nok ikke![/QUOTE]

Takker for svar - Ja, hun er desværre ikke vild med pate, men jeg må prøve. - “kød” stykker i sovs er det bedste synes hun. :slight_smile: