Ja, det er ikke for at starte en vådfoder-tråd igen, igen, igen
Flykra og Vívil har kastet deres kærlighed på RC’s vådfoder er egentlig meget glad for at de spiser det med velbehag og så hele 3 gange om dagen, men kunne godt tænke mig liiiiidt mere variation (måske med et billigere mærke også…er jo på SU og de koster mig 800kr om måneden, bare i vådfoder)
De har før fået f.eks. porta21, men det vil de ikke have længere…det skal åbenbart være “klumper med sovs” Kunne selvfølgelig tvinge en ændring ind, men har endelig fået Flykras stressniveau ned, så vil ikke ændre ved alt for meget.
Dét jeg egentlig gerne vil vide er, om I kender til noget vådfoder, der er “klumper i sovs” og som minder om RC’s vådfoder? (har prøvet Hills, men det er åbenbart mere gelé end sovs :øhmm:)
[quote=GitteS;510743]Iams er også småbidder i gele, mener også at Hills har det
MVH
Gitte[/quote]
nåh ja! tror nok at de har fået det før…og så vidt jeg husker spiste de det også
Vil til at bestille lidt forskelligt inde på zooplus, så kom gerne med flere slags
Hvis du giver det 5 sekunder i mikroovnen, så smelter geléen og bliver til lækker sovs
Og ved at det lige er lunt, bliver duften og smagen endnu bedre:savle:
Det er da et forsøg værd, LUX koster jo nærmest heller ingenting
[quote=Vics;511825]Hvis du giver det 5 sekunder i mikroovnen, så smelter geléen og bliver til lækker sovs
Og ved at det lige er lunt, bliver duften og smagen endnu bedre:savle:
Det er da et forsøg værd, LUX koster jo nærmest heller ingenting [/quote]
Dét vil jeg prøve, når jeg (engang) kommer hjem til dem igen har nemlig lidt forskelligt af vådfoder derhjemme, som de nægter at spise. Kan være at det er mere appetitligt, når det er lunet…skulle ikke undre mig
[quote=Temple Bar;511839]Lidt
Men jo, det er fra Zooplus og jeg har netop bestilt 3 kasser á 12 “breve” til knap 5 euro pr. kasse. Det er da noget billigere end RC [/quote]