Vådfoder, der ligner det fra RC?

Ja, det er ikke for at starte en vådfoder-tråd igen, igen, igen :ups: :sorry:
Flykra og Vívil har kastet deres kærlighed på RC’s vådfoder :slight_smile: er egentlig meget glad for at de spiser det med velbehag og så hele 3 gange om dagen, men kunne godt tænke mig liiiiidt mere variation (måske med et billigere mærke også…er jo på SU og de koster mig 800kr om måneden, bare i vådfoder)

De har før fået f.eks. porta21, men det vil de ikke have længere…det skal åbenbart være “klumper med sovs” :tihi: Kunne selvfølgelig tvinge en ændring ind, men har endelig fået Flykras stressniveau ned, så vil ikke ændre ved alt for meget.

Dét jeg egentlig gerne vil vide er, om I kender til noget vådfoder, der er “klumper i sovs” og som minder om RC’s vådfoder? (har prøvet Hills, men det er åbenbart mere gelé end sovs :øhmm:)

Iams er også småbidder i gele, mener også at Hills har det

MVH
Gitte

[quote=GitteS;510743]Iams er også småbidder i gele, mener også at Hills har det

MVH
Gitte[/quote]

nåh ja! :dokdok: tror nok at de har fået det før…og så vidt jeg husker spiste de det også :tihi:
Vil til at bestille lidt forskelligt inde på zooplus, så kom gerne med flere slags :smiley: :thumbup:

Jeg synes Mette skrev noget om at der er sukker i Iams vådfoder.

mine vil også gerne gourmet mousse med laks el tun udover rc, selvom det ikke er bider i gele :thumbup:

nå for søren…ja, så skal det nok ikke være det :thumbdown:

Det vil jeg lige se på også :slight_smile:

LUX? :slight_smile: to af deres varianter er bider i gele, dog noget større end det i RC poserne :slight_smile:

Har prøvet…de vil slet ikke have noget med gelé at gøre :tihi:

Ah, hvor ærgeligt :slight_smile: Hmm. Pas så, for Bozita er lidt i samme stil som LUX, bare lidt mindre stykker…

Her hos avifauna kan du stort set altid købe RC vådfoder til ½ pris http://www.avifauna.dk/vådfoder-c-357_931_401_1154.html

-what hold da op! :besvimer: så kommer der liiige en lille ordre fra mig :stuck_out_tongue: :thumbup:

Bestil en stor portion - portoen er den samme uanset mængde. Jeg bestiller altid mit RC vådfoder derfra ( Tyske priser nemlig :høhø: )

synes nu at portoen ændrede sig efter vægten? :øhmm: anyway, der er bestilt til en måned nu :smiley: så må jeg bestille en kæmpe portion når denne er spist :slight_smile:

Nåda da…jeg bestiller altid en kæmpe mængde - troede portoen var den samme :tihi:

Bozita har også sovsevarianter (ud over standard gele). Jeg tror nok, jeg har 2 forskellige med sovs, hvis du vil prøve?

Her i huset spiser “vi” bl.a. Miamor, som er bidder i sovs. Animonda har også et par varianter af den slags :slight_smile:

Vil gerne prøve, men er først i DK igen den 27. så det bliver nok lidt besværligt…Men vil da prøve at bestille det på zooplus næste gang :slight_smile:

Er det også fra zooplus? (eller er det et dumt spørgsmål? :tihi:)

Hvis du giver det 5 sekunder i mikroovnen, så smelter geléen og bliver til lækker sovs :stuck_out_tongue:
Og ved at det lige er lunt, bliver duften og smagen endnu bedre:savle:

Det er da et forsøg værd, LUX koster jo nærmest heller ingenting :thumbup:

Lidt :stuck_out_tongue:

Men jo, det er fra Zooplus og jeg har netop bestilt 3 kasser á 12 “breve” til knap 5 euro pr. kasse. Det er da noget billigere end RC :thumbup:

[quote=Vics;511825]Hvis du giver det 5 sekunder i mikroovnen, så smelter geléen og bliver til lækker sovs :stuck_out_tongue:
Og ved at det lige er lunt, bliver duften og smagen endnu bedre:savle:

Det er da et forsøg værd, LUX koster jo nærmest heller ingenting :thumbup:[/quote]

Dét vil jeg prøve, når jeg (engang) kommer hjem til dem igen :slight_smile: har nemlig lidt forskelligt af vådfoder derhjemme, som de nægter at spise. Kan være at det er mere appetitligt, når det er lunet…skulle ikke undre mig :tihi:

[quote=Temple Bar;511839]Lidt :stuck_out_tongue:

Men jo, det er fra Zooplus og jeg har netop bestilt 3 kasser á 12 “breve” til knap 5 euro pr. kasse. Det er da noget billigere end RC :thumbup:[/quote]

Super :smiley: dét ryger med på listen til næste gang :slight_smile: