Vådfoder miamor: Hvad er forskellen/ jeg er forvirret over prisen?

Jeg kan ikke forstå at det er to forskellige priser på disse link om vådkost fra miamor :?
Er begge ikke 12 x 100 g vådfoder? Pris: 78 kr. eller 49 kr. for samme mængde af det samme mad? http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_vaadfoder/miamor/pose/182286

Jeg vil være glad hvis I kan forklare mig forskellen. :slight_smile:

Det tror jeg Zooplus vil have lettere ved at forklare :slight_smile: Jeg kan umiddelbart ikke se nogen.

Tak for svar :slight_smile:
Det orker jeg ikke :frowning: så jeg vil nok bare bestille den billigste. Men underligt :gruble:

[QUOTE=Sylvester;1054764]Tak for svar :slight_smile:
Det orker jeg ikke :frowning: så jeg vil nok bare bestille den billigste. Men underligt :gruble:[/QUOTE]

Det er nok ikke anderledes end når supermarkederne ikke får kodet samtlige tilbud ind i kassens computersystem :slight_smile:

Eller får tastet dem ind flere gange. De har forskellige varenumre, så det er nok der fejlen ligger.

Forskellen er vist at den ene kaldes prøvepakke… Kan sagtens være noget de gør så der er nogle der får købt den dyre…

Tak for svar.:slight_smile: Jeg følte mig lidt dum og det ville jeg også gøre hvis jeg bestilte den dyre, for det er da en stor prisforskel :uha:

Den samme pakke koster 35 kroner på den tyske side - bare til orientering :slight_smile:

Okay tak. :):thumbup:

Men sjovt nok så henviser de under den dyre, til deres billige prøve pakke-tilbud, og så kommer man ind på den til 49 kr… :?

De har nok bare ikke altid helt styr på deres priser.
Filtrene til Pioneer-fontænerne har også forskellig pris under hhv. keramik-fontænen og stål-fontænen på den tyske side, selvom det er præcis de samme filtre :slight_smile:

Lyder mystisk.

Her er de til 35 kr… Miamor Ragout Royale - gemischtes Paket günstig kaufen | zooplus