Vådfoder

Kan godt misunde jer der har katte, som vil spise vådfoder. Jeg kan ikke få mine til det…:S
Har nogen et godt råd eller to - de får rå kylling morgen og aften. Hele dagen har de RC tørfoder til rådighed :slight_smile:
De vil dog gerne ha Applaws m tun og tang, men synes prisen er liiige pebret nok til at fodre med hver dag.
De er 9 mdr gamle :playkitty1:

Har du prøvet andre af typerne med ‘rent’ kød? (Altså dem hvor det ikke er blandingsprodukter)
Jeg har været ved at kigge på de forskellige typer på zooplus, og kan se Cosma er den billigste type - mener at huske kg prisen næsten var det halve af Applaws, så måske et forsøg værd :slight_smile:

Nej, det har jeg ikke. Men det var da en god ide :). Nu vil jeg gå ind og kigge lidt på hvad de har.
Tak skal du ha, Lykke :kryds:

Det er da helt fint, at dine katte vil spise råt - så du behøver da ikke
være ked af, at de ikke vil have dåsemad. Råt er på sin vis jo vådt i
forhold til tørfoder.

Ja det har du da ret i :), men nu vil jeg prøve Cosma. Vil de ikke ha det, får de bare deres elskede kylling :stuck_out_tongue:

Hvis det er, så har zooplus en pakke med Cosma hvor alle deres 14 varianter er i :slight_smile: Så den ku jo være et forsøg værd - er sådan vi startede med at teste det på Nobby…

Det ‘sjove’ er så at deres kylling på 400g dåse åbenbart ikke smager lisså godt (i hans hoved) som det i 85g dåse :tihi:

HIHI, ja det er da utroligt. Jeg starter med de små dåser, så må jeg bare bestille noget mere hvis det falder i god
jord hos missebasserne :slight_smile: