Vådfoder?

Maxi Zoo er desværre stoppet med at have Moments vådfoder i trepaks. Jeg vil derfor høre, om I har forslag til andre mærker, der minder om Moments?

Det skal være fisk, muslinger, eller skaldyr, og sådan at når man åbner dåsen, ligner det en helt almindelig dåse tun, evt. med hele muslinger blandet i. Ikke som Royal Canin, hvor det er mast sammen til ukendelighed.

Nogle forslag? :slight_smile:

Har du prøvet Cosma - Original: Tun er i hvert fald populær her…

Lige umiddelbart kan jeg komme i tanke om feline porta og applaws

Schesir har også helt kød, kan dog ikke huske varianterne.

Feline Porta og Cosma er et hit her. :slight_smile: Det er netop kød som ligner rigtig mad.

Cosma er populært her (bortset fra sardin varianten), Thrive er også en mulighed?

Hver opmærksom på,at ikke alt det nævnte fodder er fuldfodder, hvis den ikke får andet. Vi køber både cosma nature og thrive complete hos zooplus men jeg mener kun det er thrive der er fuldfodder.

Cosma Nature er ganske rigtigt suppleringsfoder, men Cosma Original i tun varianten er fuldfoder, ifølge produktbladet på Zooplus…

Jeg kunne kun find Cosma i gelé, så jeg valgte at bestille prøvepakker med fisk fra Feline Porta og Applaws. Så håber jeg, at Florian kan lide dem!

Jeg fik også bestilt en kæmpe bunke Cosma Snackies, for de er det allerbedste i verden herhjemme. Vi er desværre løbet tør, og Florian var bestemt ikke tilfreds med de næstbedste snack og gik selv på jagt i skabet…

Florians primære foder er forresten tørfoder, dertil får han en lille dåse vådfoder med ekstra vand på om aftenen. Så jeg tænker, det er ok, hvis det er suppleringsvådfoder. :slight_smile:

Cosma Original beskrives godt nok som værende i gelé - men jeg synes nu ikke der er meget mere “gelé” i dem, end i en dåse run hvor vandet er hældt fra…

Jeg er helt enig :slight_smile: Nature har virkeligt lidt.

Original har langt mere gele, men er stadig mest kød.