Vær med til at bestemme hvad der skal være på Maxi Zoo's poser

Maxi Zoo/Freesnapf har en konkurrence igang, hvor man kan stemme om hvilket dyr der skal være på deres nye poser - der er sendt ufatteligt mange billeder ind kan jeg se. Jeg har også deltaget med et Eife kuld som er nr. 501 pt - ikke helt dårligt når der er 3967 katte med :høhø:

Man stemmer ved at vælge hvilket af to billeder man bedst kan lide, og det kan man så fortsætte med så længe man orker :slight_smile:
https://fressnapffw.xi-hit.com/fnstars

Hold da op der er mange dårlige billeder!! :uha:
Altså både uskarpe, grynede og dårligt beskåret.

Men sikke en masse skønne dyr der er på alle billederne! :slight_smile:

[QUOTE=NinaA;1228872]Hold da op der er mange dårlige billeder!! :uha:
Altså både uskarpe, grynede og dårligt beskåret.

Men sikke en masse skønne dyr der er på alle billederne! :)[/QUOTE]

Ja, ved nogle af dem har jeg godt nok også tænkt at jeg ikke håber at det bliver dem der vinder :slight_smile: Ikke fordi katten ikke er sød, men fordi billedkvaliteten er så dårlig :slight_smile:

Carstens niece fik lov til at vælge et af mine billeder og deltage, og valget faldt på Gaia som danser tango :slight_smile:
https://fressnapffw.xi-hit.com/fnstars?step=myimg&country=dk
Jeg kan se at mit billede ligger som nummer 72 i EU og nummer 5 i DK
Mit billede blev frygtelig grynet ved at blive loadet op, men jeg har selvfølgelig et i top kvalitet på computeren

Nice, mit billede af kuldet vandt faktisk… Havde glemt alt om konkurrencen igen, til jeg lige blev tagget på FB igår :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1231984]Nice, mit billede af kuldet vandt faktisk… Havde glemt alt om konkurrencen igen, til jeg lige blev tagget på FB igår :slight_smile:

[/QUOTE]

Tillykke - det er da også et suverænt godt billede :thumbup:

Super godt billede :slight_smile:

Får man noget ud over æren?
Måske en hel masse poser at prale med :wink: :slight_smile:

I hvert fald sjovt at få sine katte på poser

Man får et gavekort på 500 kr. kan jeg se - og ja, jeg skal i hvert fald også lige have købt mig en stak af de poser, er da super PR at bruge til killingernes “madpakke” mv. når de flytter :smiley:

( Hvad skal det være? ) O o .

. o O ( For 500 kr. poser tak! )

/Mette :tihi:

Du får vel nogen poser, gør du ikke ?

Men helt sikkert blær de nye ejere også vil være glade for

:slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;1232006]( Hvad skal det være? ) O o .

. o O ( For 500 kr. poser tak! )

/Mette :tihi:[/QUOTE]

Haha, så mange killinger tror jeg altså ikke liiige jeg kommer til at opdrætte :tihi:

[QUOTE=danpia;1232007]Du får vel nogen poser, gør du ikke ?

Men helt sikkert blær de nye ejere også vil være glade for

:)[/QUOTE]

Måske, jeg ved det faktisk ikke, for er ikke blevet kontaktet af MaxiZoo endnu om det, det skriver de deres FB side at de vil gøre i løbet af de næste par dage :slight_smile: Men har da tænkt mig at spørge

Det er også et suverænt godt billede