Vågne kræ (for en gangs skyld)

Ja…det sker da, at Tarzan og nullerne er vågne :p…de ER bare så meget nemmere at tage billeder af, når de sover :klapper: (og af og til også maajet søderet :høhø:).

Men her altså et par billeder af LEVENDE katte; Haylee, som har en sko-fetish, Gwendo, hvis liv primært handler om at æde og helst kyller!!! og Tarzan, som jo er blevet fuldtidsonkel (især nu hvor Nullerne også kommer med udenfor - meeen det nyder han nu vist, de leger i hvert fald en masse derude :)).


Haylee: “Jeg har ik stjålet nogle sko :please:”


Jeg ved ikke helt, om hun i virkeligheden ønsker sig en hund at gå tur med, eller hvad :? I hvert fald har hun det med at slæbe rundt på mine sko, så her ligger gerne sko rundt omkring i lejligheden.


Men der ER da heller ikke noget, som et par sure sko…i hvert fald ikke, hvis I spørger Gwendo.


“Kom sko…vi skal den her vej :inlove:


Hmm…pelsbunke med 1…2 nullere, tror jeg.


Den her dims ææælsker de. Her ligger Haylee liger og tager en slapper (MEN SOVER IKKE :thumbup:)


Åhåh…her sover den ene…men der er stadig ét vågent kræ på billedet!! Og det er Gwendo, hvis nogen skulle være i tvivl.


Igen - det tæller ikke, når det kun er den ene, der sover :stuck_out_tongue:


Søde Gwendo :hjerte:


Wuaaaaaa


Nu-det-heddeeeer…hvad laver du mor?


Arj, hun kan umuligt sove med poten strakt i vejret sådan!


Jaeh…Gwendo fandt denne spand (som jeg havde stående ved sengen, fordi jeg har været syg) reeet spændende! Og det var da lykken, da han fandt ud af, at han kunne gå rundt med den sådan her… :tihi:


Tarzan og Haylee


Igen…


Gwendo spænder ben for Tarzan :gruble:eller sådan noget…


:tihi:


ET BLAD :wehu:siger Gwendo


Gwendo æder lille Kylle…

Slut prut finale, nu ligger de og snoooooork bobler…men det kan jeg jo ikke vise billeder af :høhø:

Herlige billeder!! De er lisså søde når de er vågne! :thumbup:

hvor er de skønne alle tre :slight_smile: Mine missere spiser også sko med snørrebånd - så de er gemt væk :slight_smile:

Herlige billeder…
Hvor er det da bare godt at du fik de to til Tarzan (og dig…). Det er virkelig nogle herlige billeder! :slight_smile:

:tihi: Sikke dejlige billeder af de vågne og lidt host frække misser. :smiley:

Jamen nu hun ikke kan få et kæledyr at gå tur med, så er det da godt hun har dine sko at slæbe rundt på! :høhø::tihi:

Dejligt at se lidt vågne billeder af dem også :høhø:
De er så fine de to bimser, og Tarzan med :hjerte:

Mht. sko-fetish… det har Waldo også,
og han elsker især at hive sålen op ad folks sko :rock:
Det har resulteret i at vores sko står ude på opgangen,
for ellers stjæler han dem :tihi:

Hvor er de altså søde allesammen. De ser helt fantastisk BLØDE ud med deres puf-pels :hjerte:

Og Tarzan er skisme da bare den bedste onkel nogen kat kan ønske sig :smiley:

Tak for endnu en skøn billedserie:thumbup: Hvor var det da godt Tarzan fik sådan et par baryler at lege med og passe på :hjerte:

Skønne billeder af vågne katte. :smiley:
Der er sør’me kommet en dejlig, harmonisk flok ud af dem. De har så godt af hinanden. :slight_smile:

Tak for jeres søde kommentarer :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ja jeg kan i hvert fald ikke klage over den sammenføring, for det er jo bare gået over al forventning - og lige som jeg håbede. Tarzan har fået nogle at lege med, og her bliver leget rigtig meget! :slight_smile: Dog har han også nogle grænser…f.eks i forhold til hvor tæt på sig, han gider have en nuller liggende i sengen :høhø: og det forstår de små også sagtens.

[QUOTE=TrekkieGrrrl;717387] De ser helt fantastisk BLØDE ud med deres puf-pels :hjerte:

[/QUOTE]

De er endnu blødere, end de ser ud! Tarzan mærkes som en ruhåret gravhund ved siden af dem :smiley:

Hvor er det nogle gode billeder :hjerte:

Hvornår er de begyndt at komme ud, de små?

[QUOTE=galath;717482]

Hvornår er de begyndt at komme ud, de små?[/QUOTE]

Det var 2. gang de var med Tarzan på aftentur i gården igår :slight_smile:
De drønede rundt mellem blomsterkrukkerne og kurrede til hinanden, gemte sig og legede fangeleg…alle 3 :slight_smile: (og var ikke til at drive ind igen… :smiley: jo jeg kunne godt kalde dem ind, men jeg kunne ikke nå at få lukket døren før mindst én af dem var ude igen :slight_smile: )

Tine, hvor er det skønt at se de 3 som en FLOK efterhånden… Ja, vi var jo ikke i tvivl efter alle dine skønne beskrivelser og putte-sove billederne… Men nu… Levende og fulde af leg og ballade?? SKØN flok… Og der er vist ingen tvivl om at onkel Tarzan nyder sin rolle OG sine “små” legekammerater!!! :wink:

:lol::lol:

For dælen da hvor jeg er vild med dine billedeserie…
Du har nogle skjønne katte!!!

:inlove::inlove: