Vågner op med en masse rifter! Advarsel - Med billede

Da vi begge vågner her til morgen, vågner vi op til at min kærestes arm er fyldt med rifter. Det samme med hans knæ.

Problemet er bare… Vi har ingen kat???

Har der virkelig været en kat inde og rive min kæreste til blods?

Som gyserforfatter finder jeg dette meget inspirerende:-)

Jeg kan slet ikke slippe tanken om, hvad det kan være - men de idéer som jeg får i mit sind handler ikke om katte.

Det giver mig kuldegys at se det foto, så levende er min fantasi:-)

Et mere realistisk bud er søvngængeri (som om det er gør det mindre spooky:-)) eller jeres hund (som om det også gør det mindre spooky:-))

MVH

Mon han ikke bare har kræsset sig i natteens løb ??

tjaaa umilbart vil jeg sige han nok har kradset sig volsomt i søvne!!

der er så meget kravl i luften for tiden, og myggene er (i hvert fald på fyn) MEGET agressive, så mon dog der har været noget inde… mon ikke han også var vågen hvis ikke det var selvforskyldt??

Jeg syndes ikke det ligner katte krads,men der i mod klør fem brugt til mygge krads…

Kh
Anja

Hvis DET er en kat, så vil jeg ikke møde den:-)

ot:
Hvor kan man finde nogle af dine historier henne??

Kh
Anja

Du kan finde novellesamlingen - Alt det du ønsker dig her Forside

Jeg har to nye bøger på vej, men de er ikke kommet endnu (tror det er omkring jul), og så arbejder jeg på en story om The Joker sammen med nogle amerikanere, men den er heller ikke færdig.

Hvis du vil, så kan jeg maile dig en af de noveller, som endnu ikke er udgivet - til at hygge dig med:-)

MVH Helle

Måske har I haft en myg inde i soveværelset :?

Så han har kommet til at klø sig i søvne

det er efter min bedste overbevisning alt for store striber til at være katteklør…

jeg er ked af at sige det - men det ligner faktisk noget der er lavet med noget der virkelig river igennem - en stålbørste eller noget lign.

jeg gætter også på søvngængeri… området er voldsomt stort…

Først tænkte jeg os at han havde krædset sig selv til blods. Men rifterne er for tynde til det. Når jeg kigger på hans arm ligner det kattekræds. Netop fordi der flere steder er en rift, et hul, og så en rift og et hul igen. Altså ligesom katte gør når de river… Hvis i forstår :smiley:

Joey har meget tykke kløer, så er slet ik ham :slight_smile:

Søvngængeri… Nah den tror jeg ik på :slight_smile:

Spørgsmålet er, om du er klar over/helt sikker på, at ridserne ikke var der i aftes da I gik seng.

De rifter der er ikke bare kommet af sig selv mens han sov og uden at han har mærket til det, medmindre altså, at han har været meget påvirket af et eller andet, nærmest bedøvet…og det er ikke på nogen måde en anklage mod din kæreste, blot en konstatering af, at ingen sover så fast, at de ikke ville kunne mærke de rifter blive lavet.

Så enten er de rifter kommet af noget han foretog sig i går, eller også har han været oppe/ude i nattens løb uden du ved det og skrabe sig på et eller andet.

Det ligner ikke kradsemærker fra negle, det er rifterne for smalle til, tror jeg.
Og hvis man nærkigger rifterne, antal og placering, er de gennemgående, altå trukket på en gang, som hvis eksempelvis armen er trukket/trykket hen over enden på et ru brædt eller en eller anden lignende kant.

Armen ser heller ikke ud som om der er myggestik der er kradset i det vil også mere være kradsede plamager i stedet for de her gennemgående ridser.

[quote=Felis;237065]Spørgsmålet er, om du er klar over/helt sikker på, at ridserne ikke var der i aftes da I gik seng.

De rifter der er ikke bare kommet af sig selv mens han sov og uden at han har mærket til det, medmindre altså, at han har været meget påvirket af et eller andet, nærmest bedøvet…og det er ikke på nogen måde en anklage mod din kæreste, blot en konstatering af, at ingen sover så fast, at de ikke ville kunne mærke de rifter blive lavet.

Så enten er de rifter kommet af noget han foretog sig i går, eller også har han været oppe/ude i nattens løb uden du ved det og skrabe sig på et eller andet.

Det ligner ikke kradsemærker fra negle, det er rifterne for smalle til, tror jeg.
Og hvis man nærkigger rifterne, antal og placering, er de gennemgående, altå trukket på en gang, som hvis eksempelvis armen er trukket/trykket hen over enden på et ru brædt eller en eller anden lignende kant.

Armen ser heller ikke ud som om der er myggestik der er kradset i det vil også mere være kradsede plamager i stedet for de her gennemgående ridser.[/quote]

Han har ikke været ude i nat, for hvorfor skulle han dog det :slight_smile:
Han har ingen myggestik der hvor der er krædset. Og jeg ved os fra mig selv når jeg har krædset på myggestik, man skal eddermame krædse hårdt før der kommer hul. Og de mærker han har, går fra hånden og hele vejen op af armen.

Han har ligget og set film i nat. Han blev ret så overrasket her til morgen da vi så det.

Han har os en 3 rifter på hvert knæ. For mig ligner det en kat der har stået og krædset, men det er rifterne måske alligevel for lange til. Men jeg ved ikke hvad det ellers skulle være. Teresse døren står åben hele natten, så der kan da komme lidt af hvert ind.

Har lige prøvet at køre en stål børste op af min arm. Der er alt for smalt fra “rift” til rift på min arm i forhold til hans. Så det er altså heller ikke en stål børste.

Det kan virkelig irritere mig det her… lige indtil jeg finder ud af hvad det er. Hehe :stuck_out_tongue:

Ej - tænk at man kan sove fra sådanne rifter -surrender

Glæder mig til at kigg ind senere om der er kommet en logisk årsag frem

[quote=Elisabeth;237091]Ej - tænk at man kan sove fra sådanne rifter -surrender

[/quote]

Ja det må du nok sige. Og tænk at hunden har sovet fra hvad der end har gjort det… Tror vist jeg blir nødt til at anskaffe mig en ny hund :tihi:

Jeg vågner som regel af den MINDSTE lyd, (med mindre det der sker her normalt her i huset, så som hunden går rundt osv) og med mindre at jeg ikke har fået en skid søvn nætterne i forvejen.

Men min kæreste… Jeg tror du kan springe en bombe uden han vågner… tsssk…

Jeg kan iøvrigt os ligge og slå til ham nogengange uden han vågner… Så er ikke så mærkeligt at han ikke er vågnet af det der :stuck_out_tongue:

[quote=Felis;237065]Spørgsmålet er, om du er klar over/helt sikker på, at ridserne ikke var der i aftes da I gik seng.

De rifter der er ikke bare kommet af sig selv mens han sov og uden at han har mærket til det, medmindre altså, at han har været meget påvirket af et eller andet, nærmest bedøvet…og det er ikke på nogen måde en anklage mod din kæreste, blot en konstatering af, at ingen sover så fast, at de ikke ville kunne mærke de rifter blive lavet.

Så enten er de rifter kommet af noget han foretog sig i går, eller også har han været oppe/ude i nattens løb uden du ved det og skrabe sig på et eller andet.

Det ligner ikke kradsemærker fra negle, det er rifterne for smalle til, tror jeg.
Og hvis man nærkigger rifterne, antal og placering, er de gennemgående, altå trukket på en gang, som hvis eksempelvis armen er trukket/trykket hen over enden på et ru brædt eller en eller anden lignende kant.

Armen ser heller ikke ud som om der er myggestik der er kradset i det vil også mere være kradsede plamager i stedet for de her gennemgående ridser.[/quote]

Helt enig :slight_smile:

Har han været i skoven eller i haven igår, det ligner lige rifter fra et tjørnekradt :slight_smile:

Tornene kan være så skarpe at man ikke rigtig lægger mærke til når det sker, men når man så ligger i sengen og bliver varm og fugtig så går der hul på kradsemærkerne.

Taler af erfaring, man kan godt kradse sig selv sådan i søvne uden at vågne af det. Om vinteren får jeg utroligt tørre ben og glemmer jeg at smøre dem ind i creme et par dage, så er det sket jeg er vågnet op dagen efter rød over det hele fordi jeg bare har kradset så voldsomt i søvne uden at opdage det, så ligner jeg nemt det billed. Som sagt oplever jeg det kun om vinteren fordi kulden tørre min få naurlige olier i benet, men det kan vel ligesågodt være sengelus eller Fnat som kan ha været årsag.