Valentines

Herhjemme går vi ikk eså meget op i sådan nogle højtider… Vi fejre vores kærlighed spontant og tilfældigt, lige når vi har lyst.
(Det lød nasty, det var ikke så ment :sshh::uha:)

Vi fejrer ikke valentinesdag…synes det er alt for opreklameret kun at vise sin kærlighed på en bestemt dag :tihi:

Men vi har da hygget os lidt ekstra i dag (og på fremtidige valentinesdage) Artos har jo 1 års fødselsdag i dag :wehuu:

Vi fejrer det ikke, men jeg havde da købt en æske chokolade til manden, bare fordi jeg ved han bliver glad :slight_smile:

Sidste år var vi ude at spise på valentins dag, men vi går ikke op idet og glemmer det nogen år :tihi:

Nej vi går heller ikke ind for valentinsdag, for vi er så gode til at huske hinanden og kærligheden i hverdagen. :gift:

Her fejrer vi ikke valentins dag - eller bryllupsdage, årsdag eller andet.
Det er lige knap nok at Karsten husker min fødselsdag, men børnenes dage bliver altid husket.

Jeg har dog bagt en hulens masse chokolademuffins i dag, men det er jo fordi børnene kommer og rasler i dag og i morgen :tihi:

Vi plejer overhoved ikke at tænke over hvornår der er valentinesdag men i dag kom min mand hjem med en smuk buket til mig og det blev jeg selvfølgelig glad for :inlove: