Valg af bæretaske/kasse til Maine Coon (hankastrat)/stor huskat

Jeg skal have købt en taske/kasse til at transporterer kat nr. 3 i. Jeg har i forvejen en transportkasse “Gulliver III” som Bølle plejer at rejse i, den er 40 x 38 x 61 cm. Er den stor nok til en Maine Coon?

Nå, men de to jeg har i kikkerten er en sturdi str XL Katzentaschen und Katzentragetaschen günstig kaufen | zooplus
51x40,5x30,5cm

eller denne Sandy bæretaske
Transporttaske Sandy med afstivede sider | zooplus.dk som af en eller anden årsag er billigst på zooplus.dk
46x44x35cm

Sturdien og Sandy er begge mindre en min Gulliver kasse, så jeg tænker at mis nr. 3 kan rejse i den og Bølle i den nye taske - han er også den af misserne der rejser mest.

Hvad skal jeg vælge en af disse eller noget helt andet?

Sturdi XL er stor nok til 2 persere så mon ikke din main Coon kan være den :slight_smile:

Vi har Sturdi-tasker (til skovkatte), og de er bare så gode :slight_smile:

http://shop.petworld.dk/product/nylontransportbure--tasker/elegance-trolley-sort.aspx#top

Jeg så på denne i går, og den er lidt fed.

Jeg er med på dem som siger Sturdi XL, den er det bedste køb jeg ever har gjort af tranportgejl til mine katte :smiley:

Hvor stor er din kommende “kat nr. 3”? :slight_smile:

Lige nu vejer “kat nr. 3” 1,78kg (12 uger på mandag) - jeg går ud fra at han bliver en hel del større:)

Skal du have en bamsebjørn?:smiley:
Nå, men den Sandy-bæretaske, du nævner, er vist mellemstørrelsen. Rags kan lige være i den, men til f.eks. en Maine skal man have den et nummer større.

[QUOTE=FinnFrode;917175]Skal du have en bamsebjørn?:smiley:
Nå, men den Sandy-bæretaske, du nævner, er vist mellemstørrelsen. Rags kan lige være i den, men til f.eks. en Maine skal man have den et nummer større.[/QUOTE]

JA, han er stor:)

Jeg tænkte nok at Sandy tasken ikke er stor nok til den nye kat, men Bølle kunne nok være i den. Er du glad for den du har til Rags?

[QUOTE=Bølles mor;917187]JA, han er stor:)
Jeg tænkte nok at Sandy tasken ikke er stor nok til den nye kat, men Bølle kunne nok være i den. Er du glad for den du har til Rags?[/QUOTE]

Ja, den er jeg rigtigt glad for - og Rags er også.
Det er lidt smart, at den kan åbnes for oven, når vi kører i tog og bus - så sidder han jo bare i “sin kurv”. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;917239]Ja, den er jeg rigtigt glad for - og Rags er også.
Det er lidt smart, at den kan åbnes for oven, når vi kører i tog og bus - så sidder han jo bare i “sin kurv”. :slight_smile:

[/QUOTE]

:hjerte::inlove:

Tak, Signe. Det er også svært andet end at elske en kat som ham. :slight_smile: