Valg af forsikringsselskab

Jeg ved godt, at det er et spørgsmål om hvad man er tilhænger af, men alligevel vil jeg virkelig gerne høre, hvilket forsikringsselskab I bruger til Jeres kat(te).

Eleanor skal nemlig forsikres, men synes det er en jungle at finde ud af… Jeg er total lost… Har kigget på Agria og Dyrekassen, men kan ikke finde ud af, hvilken er bedst til mine behov…?!

Her er forskellige selskaber holdt op mod hinanden

Til kælekat / Kastrat kan dyrekassen bedst betale sig. De har god dækning til noget lavere selvrisiko end Agria, og årspræmie er billigere. :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;1185891]Her er forskellige selskaber holdt op mod hinanden

Der står ikke om Dyrekassens rabat ved KV medlemskab, synes også der er et par andre ting, der ser forkerte ud (som neglige husker det).
sammenlignede Dyrekassen, Agria og Topdanmark, da jeg skulle forsikre, valget faldt på Dyrekassen

:slight_smile:

Jeg er langt fra ret god til det, men da jeg skulle vælge i sin tid blev det Dyrekassen. Jeg har kun kastrater her nu. Siden kom de fertile med pga det var nemmest. Jeg er godt tilfreds

Agria var vist ikke i DK, da jeg valgte, men jeg har i hvert fald ikke set nogen grund til at skifte til dem - af ovennævnte årsager. Jeg har haft brug for Dyrekassen oftere, end jeg er glad for, og der har aldrig været noget bøvl med dem overhovedet.

Jeg vælger også Dyrekassen, efter at have kigget grundigt på de forskellige. Eneste fordel ved Agria er, at man kan betale pr. måned, i stedet for et helt år… Men må jo hoste op med pengene, for de er jo godt givet ud :slight_smile: Selvom jeg ikke håber på, at få brug for forsikringen! But better safe than sorry :thumbup:

Overvejer at tegne et Falck abonnement som dækker evt. transportudgifter!