Valg af transportkasse. Er den her fin?

Som medrejsende i det offentlige er jeg Klart til bløde tasker med en skulderstrop - dvs. den første Susanne viser. Sturdi’er er altså også noget helt, helt andet i kvalitet :slight_smile:

Ville den være terrorist sikker? Altså den første model?

Skal jo kunne holde banditten sikkert indespærret under hele turen :muhaha:

jeg har brugt Sturdi tasker i flere år og ingen af mine drenge er nogensinde sluppet ud af dem trods i forsøg. Det “værste” der er er sket er en af fandt ud at man kan jo trille taske og på den måde gå sin vej :slight_smile:

Den komme med låse til alle lynlåsene så katten ikke kan lyne den op selv, har en rigtig god skulderrem, og hvis du vælger den der kan dele i 2, en god vægtfordeling ( mere vigtigt nå kattene vejere over 5 kg / stk)
jeg tager også med det offentlige med mine katte og det jeg godt kan lide ved netop Sturdi’en er at den har en isoleret bund, så katten ikke bliver kold hvis jeg sætter taske på jorden (is / sne).

jeg har på ingen måde fortrudt at jeg købet mine sturdi tasker.

Jeg har også en udbryder konge, også hellig birma.

Han Har formået at rive nettet ud af syningen på denne: Transporttaske Sandy med afstivede sider | zooplus.dk
Han er ikke bange eller nervøs for at køre bil, men det er jo altså sjovere at være ude og hygge end at være spærret inde i en taske. :wink:
Bare lidt upraktisk når man er ene i bilen med en kat der titter frem fra en ellers lukket takse… :confused: så den blev kun brugt 2 gange.

Siden da har jeg købt sturdi taskerne, jeg har lidt forskellige modeller.
(Jeg ved ikke hvad det er med mig og transport tasker, men jeg har snart så mange man godt kunne gå hen og tro at jeg samlede på dem :slight_smile: )
Sturdi taskerne de har alle har holdt ham inde, der er også ‘‘låse’’ på lynelåsene, så han heller ikke kan lyne dem op, det kan han nemlig også. :slight_smile:

[QUOTE=Shonto;1188709]Jeg har også en udbryder konge, også hellig birma.

Han Har formået at rive nettet ud af syningen på denne: Transporttaske Sandy med afstivede sider | zooplus.dk
Han er ikke bange eller nervøs for at køre bil, men det er jo altså sjovere at være ude og hygge end at være spærret inde i en taske. :wink:
Bare lidt upraktisk når man er ene i bilen med en kat der titter frem fra en ellers lukket takse… :confused: så den blev kun brugt 2 gange.

Siden da har jeg købt sturdi taskerne, jeg har lidt forskellige modeller.
(Jeg ved ikke hvad det er med mig og transport tasker, men jeg har snart så mange man godt kunne gå hen og tro at jeg samlede på dem :slight_smile: )
Sturdi taskerne de har alle har holdt ham inde, der er også ‘‘låse’’ på lynelåsene, så han heller ikke kan lyne dem op, det kan han nemlig også. :)[/QUOTE]

Den taske han brød ud af, er en tro kopi af den taske, som Eleanor flænsede i stykker på ca. 5 min. sammen med mine fingre… Det er en potentiel dødsfælde… Min var dog fra Maxi-Zoo, men ligner til forveksling!

Det bliver også en Sturdibag! Hellere købe kvalitet frem for kvantitet, specielt med en så vigtig ting som transporttasker! Jeg har lært min lektie, og det var på den hårde måde :surrender1: Så lige der vil jeg ikke spare! For det er for risikabelt!

[QUOTE=PjevseMalene;1188714]Den taske han brød ud af, er en tro kopi af den taske, som Eleanor flænsede i stykker på ca. 5 min. sammen med mine fingre… Det er en potentiel dødsfælde… Min var dog fra Maxi-Zoo, men ligner til forveksling!
[/QUOTE]

Okay, så kender jeg faktisk til 3 katte, der har brudt ud af lige sådan en, så jeg begynder at tro at det er tasken, der er problemet.

Da jeg ringede, stadig halv panikken, til Maxi-Zoo i Horsens for at klage over tasken, sagde hende jeg snakkede med, at hun Aldrig ville anbefale sådan en til katte… Hun ville ikke bruge andet end kasser, da tasken ikke var sikker nok til katte… Blev lidt paf, for jeg fik af vide i Maxi-Zoo i Randers, da jeg købte tasken, at den var super fin til katte :uha:

Jeg vil ALDRIG anbefale nogen katteejer at købe denne taske, da den ikke holder til noget, og kan skade katten… Tror Eleanors hornhinde rids stammer derfra, for de tråde var skarpe, og strittede ud til alle sider!

Det var også den Sugieh flænsede da jeg flyttede til Gunderup. Den holder ikke til Sugieh-amok :frowning:
Men bortset fra det, så er jeg rigtig glad for den. Men udbryderkatte er den ikke god til :slight_smile: