Uh super, så må jeg lige se hvem den heldige misling bliver
Har I monstro et ledigt bilsæde :?
Jeg overvejer at tager derned og gå steward, men orker helt ærligt ikke turen fra Aalborg af om morgenen… så tænkte man kunne tøffe til Århus om fredagen f.eks. og så køre med om lørdagen, bare for at gøre det lidt mere hygsomt
Pia - Det er jo det gode spørgsmål Kirsten og mand er i Sverige, men jeg skal spørge når de kommer hjem, hvor mange katte hun regner med at tage med…
Pt har jeg tilmeldt 3 til lørdag, og hun tager 1 eller 2 med Så i hvert fald lørdag tror jeg ikke vi har plads til en person med katte (vores tasker er jo ikke egnet til at blive stablet), men måske vi kan sætte dig neden under nogle af alle de katte der :høhø:
jeg skal gerne have en kat på skødet Og regner bestemt med at lade begge mine blive hjemme
Jamen så er det en aftale, medmindre Kirsten siger andet
nice så vil jeg lige afvente Kirsten siger det er ok før jeg skriver til Simone og siger at jeg kommer
Jamen jeg kan bare ikke se hvordan jeg skal ku’ klare mig med mindre? Klapstolen KAN jeg lade blive hjemme… men det er nu altså rart at vide at man har en stol… Og bakker og burgardiner og katte og nullerputter FYLDER. Og det var DIG der gjorde mig afhængig af den der “bordplade” nå!
Faktisk ville jeg gerne ha’ en transporttaske der passede i størrelsen bare til Ib og Stevie… men alle dem jeg finder online ser ud til at være for små, eller ha’ en maxbeslastning på 5-6 kilo… og det duer jo ikke Så indtil da hænger jeg på mit megaskrummel af en transportkasse…
Yup, jeg spørger hende lige når de kommer hjem om et par dage
[QUOTE=TrekkieGrrrl;896850]Jamen jeg kan bare ikke se hvordan jeg skal ku’ klare mig med mindre? Klapstolen KAN jeg lade blive hjemme… men det er nu altså rart at vide at man har en stol… Og bakker og burgardiner og katte og nullerputter FYLDER. Og det var DIG der gjorde mig afhængig af den der “bordplade” nå!
Faktisk ville jeg gerne ha’ en transporttaske der passede i størrelsen bare til Ib og Stevie… men alle dem jeg finder online ser ud til at være for små, eller ha’ en maxbeslastning på 5-6 kilo… og det duer jo ikke Så indtil da hænger jeg på mit megaskrummel af en transportkasse…[/QUOTE]
Ja, jeg synes altså også at jeg i årenes løb er endt med at have mere og mere grej med… Du startede bare stort ud
Mhm, mærkeligt nok… Kan være en tråd herinde kan give nogle anbefalinger? Har du prøvet at kigge på sturdi’s?
Jeg skal i øvrigt også til at finde en Har fået en i gave af Casper…