hej der ude
vil høre om der er nogen der skal til udstilling i vamdrup d. 8 eller 9 sep.
der kan tage mig og et par hellig birmaer med fra århus v.
vil vildt gerne med, men har ikke selv bil
Mhm, det regner jeg med at vi skal. Jeg kører med en veninde, der har bilen… Så skal lige finde ud af hvor mange mennesker og katte vi bliver i bilen inden jeg kan sige noget
Hvis ikke jeg skal med, eller have med fra Aalborg, så har jeg i hvert fald et sæde
ja kattene fylder jo også lidt :0) men følger lige denne tråd og håber der er en der har plads et sted :0)
Jamen jamen! Det er jo i en friweekend! Så skal jeg da helt sikkert derned! Iiih! Jeg var ikke kommet så langt i plalægningen endnu, men … jo, det skal jeg. Om jeg skal afsted begge dage ved jeg ikke endnu, det afhænger lidt af hvordan jeg skal arbejde om fredagen inden… altså om jeg først kommer så sent hjem at det er utopi at tro jeg kan komme op til om lørdagen. Men ellers tror jeg nok jeg har en plads i bilen
Du er nød til at komme om lørdagen, for jeg satser hårdt på at møde op der
Men jeg kommer den anden vej fra, så jeg kan desværre ikke tage nogen med fra Århus.
Vamdrup er faktisk en af de få udstillinger der er til at have med at gøre hvis du kommer med tog. Du kan være der begge dage inden kl 8, og hvis vi nu er nogle stykker der kommer samme tid kan vi dele en taxa til udstillingshallen.
Hmmmm… tog… Tjaeh… Jeg KUNNE jo spare benzinen og ta’ toget… hmm… Så skal jeg med toget 6:01… Det er jo godt nok deromkring jeg sku’ køre hjemmefra alligevel…
Men mon jeg bli’r ret populær blandt de andre rejsende en lørdag morgen med en VRÆÆÆÆLENDE Ib i toget? L Det ku’ nu ellers være sjovt… Men der er togskifte og alting… hmm…
Måske jeg skal ta’ toget derned søndag og så satse på at blive hentet… hmm
Men nu har jeg jo lige lovet at køre… Nå… Lad os nu se. 108 er jo ikke ligefrem et tog jeg normalt sætter mine ben i frivilligt… på DEN tid af dagen altså L
Men ja, det ligger faktisk godt for togrejsende
Jeg må indrømme at jeg absolut er tilpas doven anlagt til at jeg da overhovedet ikke gider tage på udstilling med offentlig transport.
- Jeg kan jo da knap nok bære det hele ud til bilen på én gang, men går ofte to gange… Så gider jeg da slet ikke skulle gå hele vejen op til bussen også! Så er min ryg da ødelagt længe inden dagen er startet
- Når flere kører sammen er det alligevel billigere/lige så billigt at sidde i en behagelig bil, hvor man ikke skal stresse over bus og tog skal passe sammen, der skal købes billet osv osv…
[QUOTE=Eife;895858]Jeg må indrømme at jeg absolut er tilpas doven anlagt til at jeg da overhovedet ikke gider tage på udstilling med offentlig transport.
- Jeg kan jo da knap nok bære det hele ud til bilen på én gang, men går ofte to gange… Så gider jeg da slet ikke skulle gå hele vejen op til bussen også! Så er min ryg da ødelagt længe inden dagen er startet
- Når flere kører sammen er det alligevel billigere/lige så billigt at sidde i en behagelig bil, hvor man ikke skal stresse over bus og tog skal passe sammen, der skal købes billet osv osv… :)[/QUOTE]
Men nu bor et sted hvor der ikke er mange der kører på udstilling og de færreste har plads til en ekstra, så er der nogen gange ikke noget valg hvis man gerne vil udstille. Jeg vil f.eks. uendeligt gerne til Dragør, men kan ikke finde nogen der har lyst til at tage mig med bare den ene vej. Og at skulle afsted fredag med tog, 2 overnatninger og tog hjem, det er Dragør altså for langt væk til at gøre.
Vamdrup er derimod en nem lille togrejse, og hvis man begrænser sig lidt, så kan det sagtens lade sig gøre når man nu gerne vil udstille.
[QUOTE=Panthera;895929]Men nu bor et sted hvor der ikke er mange der kører på udstilling og de færreste har plads til en ekstra, så er der nogen gange ikke noget valg hvis man gerne vil udstille. Jeg vil f.eks. uendeligt gerne til Dragør, men kan ikke finde nogen der har lyst til at tage mig med bare den ene vej. Og at skulle afsted fredag med tog, 2 overnatninger og tog hjem, det er Dragør altså for langt væk til at gøre.
Vamdrup er derimod en nem lille togrejse, og hvis man begrænser sig lidt, så kan det sagtens lade sig gøre når man nu gerne vil udstille.[/QUOTE]
Ja, det fremgik så ikke lige, men mit svar var egentlig ment til Lisbeth… Der jo har en bil og bor i Århus :høhø:
Oh, Okie Jeg ville dælme heller ikke vove mig ind i et tog hvis jeg havde adgang til bil hver gang jeg ville af sted
[QUOTE=Panthera;895929]Men nu bor et sted hvor der ikke er mange der kører på udstilling og de færreste har plads til en ekstra, så er der nogen gange ikke noget valg hvis man gerne vil udstille. Jeg vil f.eks. uendeligt gerne til Dragør, men kan ikke finde nogen der har lyst til at tage mig med bare den ene vej. Og at skulle afsted fredag med tog, 2 overnatninger og tog hjem, det er Dragør altså for langt væk til at gøre.
Vamdrup er derimod en nem lille togrejse, og hvis man begrænser sig lidt, så kan det sagtens lade sig gøre når man nu gerne vil udstille.[/QUOTE]
Du kan bare flytte over på Østkysten
Ja altså på fastlandet
har prøvet det med tog en gang til en udstilling i kolding og det kan måske gå med en kat men ikke 2 var ved at slæbe mig ihjel
- det var en mega dyr, tur taxa til banegården 100kr tog frem og tilbage 280 + en taxa til og fra udstillingen 150 kr det vil sigen
jeg kom af med 530 kr bare for turen :0(
men trekkiegrrrl : vil meget gerne med igen hvis det er muligt :0)
Ja og så har jeg jo den fordel at jeg rejser lidt billigere med tog end de fleste
MEN… med alt det skrammel jeg plejer at ha’ med på udstilling kan jeg ikke helt se hvordan det skal kunne bikses og bakses ind og ud af toget… så det bli’r nok Kiaen der må holde for. Eller Skodaen hvis Manden mener han kan undvære den
[QUOTE=TrekkieGrrrl;896120]Ja og så har jeg jo den fordel at jeg rejser lidt billigere med tog end de fleste
MEN… med alt det skrammel jeg plejer at ha’ med på udstilling kan jeg ikke helt se hvordan det skal kunne bikses og bakses ind og ud af toget… så det bli’r nok Kiaen der må holde for. Eller Skodaen hvis Manden mener han kan undvære den [/QUOTE]
Ja, jeg har jo set dig slæbe med og fylde op
Jeg smider da også lige en forespørgsel ind her - jeg søger kørelejlighed til Vamdrup til mig + en kat, hvilken dag er underordnet, bare jeg får styr på kørsel inden jeg tilmelder. Jeg bor i Randers SV, nogle minutter fra motorvejsaf- og tilkørsel.
Jeg har besluttet mig for at køre selv.
Jeg har plads til en enkelt person og en enkelt kat. Kører fra Aalborg.
[QUOTE=DK Sugieh;896801]Jeg har besluttet mig for at køre selv.
Jeg har plads til en enkelt person og en enkelt kat. Kører fra Aalborg.[/QUOTE]
Jamen den plads vil jeg gerne snuppe
Pladsen solgt til Gitte