VanCat kattegrus?

Nogle som har erfaring med dette grus?
Vi kan desværre ikke få det vi plejer da Agrosam intet har på lager ud over dette :sweat_smile:

Vi har fået tilbudt vanCat kattegrus fint uden duft, men kender det ikke.

Nogle erfaringer?

Det støver temmelig meget og sidst vi fik det holdt klumperne ikke helt så godt

Takker også hvad jeg kunne google mig til og @Eva_K siger også “nej tak”

Kender det ikke men vi fik dette tilbudt eller mærket vi plejer bare i ultra fint så heller prøve det :sweat_smile: nu vi ikke kan få Abselut aktiv kul

Vi bruger den fine med aktiv kul, den støver ikke så meget, men syntes ikke klumperne holder ret godt

1 Synes om

Det er den eller den grønne og den syntes vi ikke om da den klister til bunden af bakken trods 1 hel pose grus i Bakken :grimacing::sweat:

Men de får først på lager igen til maj og vi mangler desværre nu, vi bestilte for 1uge siden men havde intet hørt så Michael ringede igår hvor til de kunne fortælle grunden til vi intet havde hørt var det ikke var på lager :unamused: men han kunne så få lidt rabat ved køb af enten denne VanCat eller De to Abselut de havde på lager.

1 Synes om

Faktisk lidt sjovt han sagde ellers jo finer grus jo bedre klumper derfor anbefalet han det fine for vi ønskede god klump :crazy_face:

Den der hedder ‘fin’ er den grove af de to grønne. Det helt fine hedder noget med ekstra fint.

Og nej, jeg aner ikke hvorfor :tihi:

Yep

Den vi er glad for er vist også lidt finer grus, (den med sort mærke) tror jeg :sweat_smile: som vist blot hedder noget med aktiv kuld. Eller også er den alm i gruset :crazy_face: men uanset så vil vi ikke have den grove grønne vi fik sidst den var træls.

Og den vi får nu er en med grønt mærke som skulle være den fineste af Abselut mærker - ultra fin.

:crazy_face: Det er så bøvlet at hitte rundt i .
Jeg er allerede selv helt forvirret - haha

Men så længe han ikke har købt VanCat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Den hvide med aktiv kul hedder også fin.

Jeg har en idé om, at groft grus er store sten :klappe:

1 Synes om

:upside_down_face: Jeg opgiver jeg er glad for Michael ved hvilke grus vi bruger og ikke bruger for jeg kører rundt i alle de der varianter hahaha…

Nå men Agrosam ringede at han havde fået ½ palle retur af det grus med sort mærke, så vi kan få det vi plejer… :crazy_face: jeg var også ved at være godt rundtosset.

3 Synes om