Vandfontænen er et hit! :)

Købte en vandfontæne, til Bølle fordi han virkede interesseret i rindende vand. Det var kun for at prøve, for som nogle af jer nok ved, så afviser han gang på gang de ting jeg køber til ham.

Som fx. nullerputsengen, som nu er hos Mille og Labanx i Nordjylland. Mille kan til gengæld godt lide Brittas dejlige senge… Men tænker om sengen måske var for lille til hans smag… :? For Mille er en del mindre end ham…

Og så har jeg baldriandråber, som han ikke gider… Der er brugt 5 dråber og han er FULDSTÆNDIG ligeglad. Så hvis nogle har en kat der er helt tosset med det, så har jeg en flaske på bud… -grrrierdumme

Men som overskriften siger, så er vandfontænen godkendt indtil videre… Søren sagde; “Så gider han ikke det mere eller hvad?” Men han kan jo ikke drikke hele tiden :tihi:.

Dog har jeg fået jackpot med sådan en sisalrundel med mus i som var medde 10kg RC jeg fik idag… Den er godkendt! :rock: Og bordtennisbolde, så længe de er i bevægelse…

Skal hilse, at sige fra Bølle at RC Outdoor og Hill’s Adult Tuna er :savle:

Det var da godt der endelig var noget der passede hans højhed-høhø
Her i huset er Outdoor også bare det rene guf, så det får de og udendørsmis får Porta 21.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;172082]Det var da godt der endelig var noget der passede hans højhed-høhø
Her i huset er Outdoor også bare det rene guf, så det får de og udendørsmis får Porta 21.
Knus Elin[/quote]

Altså mad er han ikke så slem med, men legetøj… -surrender Har prøvet en hel masse! Det eneste ud over det sidste nye er fjerpinde, rundel-dims med bold og piv-musen ind imellem, når vi ikke vøgner hurtigt nok…
Så det var helt mærkeligt at se ham gå amok på den der sisalkube… -høhø

[quote=Bølle-missen;172079]For Mille er en del mindre end ham…

[/quote]

:venter::venter::venter:

Mine katte er åbenbart bare bette:S

:tihi::tihi::tihi:

Jeg har et forslag . . . . .

Kuranyi er helt vild med at jagte mit sjippetov, mens jeg trækker det igennem hele lejligheden.

Det bliver nok dræbt mindst 5 gange i løbet af 10 min :tihi:

Det er et jeg har fået gratis men de sælges billigt

www.med24.dk/slankeprodukter/udstyr/sjippetov-1-stk-/product_info.php/cPath/58_320/products_id/4357

NB: -engel Husk at gemme sjippetovet væk når katten er uden opsyn -engel

.
.

Mine katte er åbenbart bare bette:S

:tihi::tihi::tihi:[/quote]

Så så fru Mille og Laban… :stuck_out_tongue: De er jo så også liige nogle måneder yngre end Bølle -høhø

[quote=MivKuranyi;172095]Jeg har et forslag . . . . .

Kuranyi er helt vild med at jagte mit sjippetov, mens jeg trækker det igennem hele lejligheden.

Det bliver nok dræbt mindst 5 gange i løbet af 10 min :tihi:

Det er et jeg har fået gratis men de sælges billigt

www.med24.dk/slankeprodukter/udstyr/sjippetov-1-stk-/product_info.php/cPath/58_320/products_id/4357

NB: -engel Husk at gemme sjippetovet væk når katten er uden opsyn -engel

.
.[/quote]

Hehe… Skal da prøves…
Vi havde fjerpindene liggende oven på vitrinen. En dag da vi kom hjem lå samtlige 5 pinde rundt i stuen. De skal da ikke ligge deroppe og kede sig mor! :tihi: Så nu ligger de i en skuffe. Og sådan nogle har han heldigvis ikke gennemskuet endnu…

Jeg har endnu til gode at se nogen af mine katte reagere på baldrian dråber som man kan købe hos dyrehandlen. Det samme gælder i øvrigt “katnip” spray.

Deriomod valeriane dråber (købt på apotektet) eller baldrian rod (købes eks. i helsekostforretninger) - det er et hit. Jeg har så en dåse med baldrian rod hvor jeg ligger legetøjet i.

:venter::venter:

Hvorfor er der dog ingen billeder af Bølle og La Fontæne - hva’-hva’-hva’ ???

Alle kan jo komme her og sige, at det er en succes - men jeg vil se beviset, nå.

:stuck_out_tongue:

Hvorfor er der dog ingen billeder af Bølle og La Fontæne - hva’-hva’-hva’ ???

Alle kan jo komme her og sige, at det er en succes - men jeg vil se beviset, nå.

:p[/quote]

'amen 'amen… Det kommer det kommer… Han er endnu ikke heeelt sikker på hvorfor hans nye vandskål absolut skal zuumme sådan :? -høhø, så der skal ikke meget til før han skynder sig at gå. Igår da vi tændte den pustede han halen op til dobbelt str… :tihi:

Men hold op et tosset udtryk han har i hovedet når han drikker af strålen! -LOL

[quote=Bølle-missen;172172]'amen 'amen… Det kommer det kommer… Han er endnu ikke heeelt sikker på hvorfor hans nye vandskål absolut skal zuumme sådan :? -høhø, så der skal ikke meget til før han skynder sig at gå. Igår da vi tændte den pustede han halen op til dobbelt str… :tihi:

Men hold op et tosset udtryk han har i hovedet når han drikker af strålen! -LOL[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Tak… kan næsten ikke vente på at se drengen og hans private pliske-plaske-vandfald.

:wehuu:

THEREEEESSEEEE! -høhø

Her er de billeder du efterlyste :stuck_out_tongue:
Plus et lille bonus-et…

[quote=Bølle-missen;172730]THEREEEESSEEEE! -høhø

Her er de billeder du efterlyste :stuck_out_tongue:
Plus et lille bonus-et…[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Taaaaaak, de var bestemt værd at vente på… hvor er han bare dejlig !

På det sidste billede er han da vist bare lalleglad og skøn med sin åbne grinemund.

:wehuu:

Taaaaaak, de var bestemt værd at vente på… hvor er han bare dejlig !

På det sidste billede er han da vist bare lalleglad og skøn med sin åbne grinemund.

:wehuu:[/quote]

Han skulle til at gabe :tihi: Egentlig var det bare måden han lå på, at jeg ville tage billede af, men så satte han lige kronen på værket ved at gabe:ok:

:inlove::inlove::inlove:

Jamn ?!

Prøv lige at se, hvad han siger på billedet… jeg kan nemlig læse dyrs tanker…

-fin-fin

Jamn ?!

Prøv lige at se, hvad han siger på billedet… jeg kan nemlig læse dyrs tanker…

-fin-fin[/quote]

-LOL-LOL Rigtig god fortolkning må jeg mene! :slight_smile: Han ligner godt nok lige en der er parat til at uddele nogle tæsk… :tihi:

Det ser ud til at Bølle nyder sit springvand, men mon ikke han tænker: Gad vide hvornår det så også ender oppe i nordjylland… sammen med alt det andet grej-høhø

Fontænen ender ikke i Nordjylland… Så længe han bruger den! -grrrierdumme
Men er da tæt på at sende den anden dåse biologiske Porta op til jer! Den er -brækkesigidag… :? Og igår blev skålen slikket helt ren… :rulleøjne: Det er da altid noget, at de var gratis :stuck_out_tongue:

Men tror faktisk vi har fået ryddet ud i det han ikke gider lege med alligevel. Har købt bordtennisbolde. De er et hit så længe de ikke ender under sofaen… :doh:

Vi har en magen til, ja det er absolut et hit og den er SÅ nem at rengøre. Men jeg forstår ikke hvordan du kan have så lidt vand i, vores skal op over motoren, så når jeg ikke renser efterfylder jeg med koldt vand. Vores siger mærkelige lyde hvis vandstanden er under motoren, gør din ikke det ???

[quote=Bølle-missen;173071]Fontænen ender ikke i Nordjylland… Så længe han bruger den! -grrrierdumme
Men er da tæt på at sende den anden dåse biologiske Porta op til jer! Den er -brækkesigidag… :? Og igår blev skålen slikket helt ren… :rulleøjne: Det er da altid noget, at de var gratis :stuck_out_tongue:

Men tror faktisk vi har fået ryddet ud i det han ikke gider lege med alligevel. Har købt bordtennisbolde. De er et hit så længe de ikke ender under sofaen… :doh:[/quote]

Puha , kender alt for godt til når man står der i dyrebutikken og regner med det her hitter , når man kommer hjem med det :thumbdown:… Men næ tak ,det gider vi ikke lege med :prut:

Men tennisbolde er kun gode når du leger med :stuck_out_tongue:

Det der har " holdt" længst her er en drillepind med lædersnore på :thumbup: