Jeg havde helt glemt at, jeg havde købt denne til misserne. Batman vidste med det samme at man skulle fiske der dimser op. Nicolaj, var bange for den , i starten, men det gik nu hurtig over. Frederik kunne da lige stikke poten ned i det, men så var det også nok. Lady fortalte straks, at det ikke var noget for damer:fin:. De andre to har set den endnu, de sover.
Jeg har somme tider prøvet at sætte ting til at flyde i en fyldt vask… men selv vandelskerne her skal ikke nyde noget med at dyppe poterne i VAND - det er noget HELT andet at stå med hele hovedet inde under en løbende vandhane for at se det løbe ned i afløbet
Uhh… sådan en har jeg jo også købt
Måske på tide at prøve at tage den i brug :klapper:
Nogen af mine er ligeglade med nu, men andre syntes den er meget sjov. Nicolaj, mente ikke der var nok legetøj i den. Så han har smidt en minkhale og en catnip mus op i den også.
Hvor er han sød
Og sikke nogle skønne billeder!
Sådan en har jeg overvejet at købe da misserne i øjeblikket er henvist til en opvaskebalje med bordtennisbolde i - det fungerer også, men den er ikke så smart.
Jeg kunne forestille mig at den kunne blive et hit når kat nr. tre ankommer.
Hvor er de søde
Hvor køber man sådan én?
[QUOTE=Theomilou;901557]Hvor er de søde
Hvor køber man sådan én?[/QUOTE]
Zoo plus
Jeg har den også - Og mine bruger den kun til at drikke af
Øv, jeg har lige bestilt varer i går
Så må det vente til næste gang.
Herlige billeder - især dem, hvor de ser lidt skeptiske ud…
Det bliver varmt i den kommende uge, så måske man skulle prøve med lidt kattevandpjaskeri…
[QUOTE=FinnFrode;901713]
Det bliver varmt i den kommende uge… :)[/QUOTE]
Lover du det:p
Tihi, kan godt forstå de er noget skeptiske
Vi har ikke vandlegetøj herhjemme, og generelt er mine ikke til vand - våd brusekabine eller håndvask er i hvert fald ikke noget hit!
Til gengæld har Ludvig en mærkelig vane med mit vandglas - for poten SKAL stikkes deri, uanset om der er vand eller ej. Bliver den våd, så rystes den, og så skal den i vandet igen. Eller den anden forpote. Jeg forstår ikke hvad han vil med det, og han ender altid med at blive fjernet fra glasset fordi computer og alt andet bliver plasket ind i vand. Skøre kat
Der er vist noget med, at der altid er koldere i Simested, ikke. :cool2:
Men ellers bliver det en varm uge. :høhø:
[QUOTE=FinnFrode;901732]Der er vist noget med, at der altid er koldere i Simested, ikke. :cool2:
Men ellers bliver det en varm uge. :høhø:[/QUOTE]
Jo, det er faktisk rigtig - hvis noget med jysk fastlandsklima:tihi:
Gode og sjove billeder…min hankat eeeeeeeeelsker vand, han har hele hovedet ned i afløbet når vaskemaskinen tømmer vand ud. Hvis han kunne, så tog han risten op…men det er skruet fast nu…