Varme katte

Jeg fik lige snuppet et par billeder af kattene. De ligger det meste af døgnet foran altandørene, men her er Emil dog smuttet under dynen, mens Tjalfe søger luft.

Sikke skønne billeder, og misser :smiley:
Utroligt at Emil kan holde ud til at ligge under dynen.

:høhø: :høhø: :høhø:

Dét billede af Tjalfe, der ligger på ryggen… :wehuu::wehuu::wehuu: …det er ét af dem, jeg aldrig glemmer.

Milde Moses, hvor er han skøn…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Her havde vi også varme katte, men ikke modige katte. Det var kun Victoria der turde komme tæt på fadet med vand og isterninger :høhø:

:øhmm:

Var vandet til kattene - eller var det et menneske-iskoldt-fodbad ??

:høhø:

[quote=Tante Tut;400471]:høhø: :høhø: :høhø:

Dét billede af Tjalfe, der ligger på ryggen… :wehuu::wehuu::wehuu: …det er ét af dem, jeg aldrig glemmer.

Milde Moses, hvor er han skøn…

:hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Ha, ha, ja han er en dejlig dreng. Ligger her ved siden af og takker for komplimentet ; )

Når man har så meget pels er det bare himmelsk at få lidt luft i den på mavsen - det har især Junior hittet ud af herhjemme…

Mine varme katte smeltede forskellige steder i lejligheden her til eftermiddag. Tøserne ovenpå reolen i stuen (ikke smart - varme stiger jo op) og Junior ser ud som om han er kollapset på vej ud på altanen… det plejer at være omvendt :tihi:

Sikke et par super skønne billeder. Emil og Tjalfe ser rigtig dejlige ud. :inlove:

:D:D

Skønne billeder :smiley: