Varmemåtte?

Nu er det blevet koldt og i et gammel utæt hus lider siameserne en grum skæbne :wink:
Om sommeren kan man købe de kølemåtter til både folk og fæ, men findes der også varmemåtter? der ikke er til strøm vel om mærke :slight_smile:
Et godt alternativ er et tæppe… det er jeg med på :smirk:, men hvis man nu kunne ligge noget snildt i bunden af en hule så er jeg sikker på jeg vil blive udråbt som helt :laughing:

Men findes det? :slight_smile:

Du kan prøve med en hvedepude, som lige opvarmes i en mikroovn

Og hvis du køber en, så skal jeg have en med :wink:
Har hørt fra andre opdrættere at de bruger dem hvis de skal ud og køre med deres killinger eller hvis der er koldt i fødekassen.

1 Synes om

Jep de er smarte, men holder kun en times tid :slight_smile: altså kan de ca det samme som en flaske med varmt vand :wink:
Det jeg tænkte på var mere noget som den kølemåtte men med varmeledende effekt :slight_smile:

Edit. Din mor kan sy en til dig af et viskestykke og hvedekerner :slight_smile: Det er meget billigere :slight_smile:

Ja da, hvor mange forskellige skal du bruge :slem: Jeg har en liggende i et skab, som imorgen rykker ud i X-massens hus, der er nemlig el og han er en ældre herre efterhånden. Han går der kun i dagtimerne, men der kan jo åbenbart hurtigt blive koldt lige pludselig! Anyhow, her er alt hvad hjertet begærer og mere til: Amazon.de : heizkissen katze
VH
Susanne

3 Synes om

Ihhhhh tak :ok: Nu bliver jeg en helt i eget hus :laughing:

Det må jeg vist også have kigget på til vores to drenge, nu vinteren står for døren

Sådan en her kan man købe for under 200 kr i utallige forretninger der sælger el udstyr. :blush:

1 Synes om

obh-nordica-relief-varmepude-type-4010-25-stk-pa-lager-julegavehit
175 kr. Hos hvidvarebanditten.

Jo, men nu skulle de jo ikke være til strøm :wink:

Jeg vil også have sådan et tæppe, som Susanne viser. Til mig selv, altså. Findes de mon i menneskestørrelse? :smiley:

1 Synes om

Sorry det havde jeg overset. :joy::joy:

1 Synes om

Vi har både varmetæppe og varmepude men de hverken kan og skal være tændt 24/7 og slet ikke når misserne er alene hjemme :wink:

En flamingo plade? Ikke så kønt men utroligt så meget varme de sender tilbage til en :slight_smile:

Det var også et alternativ hvis ikke jeg havde fundet noget andet, men har bestilt et tæppe fra det “skrækkelige” link Susanne har postet :grin: Det er JGS :wink:

1 Synes om

Denne her type, eller hvilken er du endt med? :slight_smile:https://www.amazon.de/PiuPet®-Premium-Selbstheizende-Decke-Katzen/dp/B078PWGFTM/ref=sr_1_16?s=pet-supplies&ie=UTF8&qid=1540844764&sr=1-16&keywords=heizkissen+katze

Nej den her… synes den ser bedre ud sådan all over :slight_smile:

1 Synes om

Den var også mere end dobbelt så dyr, men den ser bedre ud :+1: