Varmetæppe?

Jeg overvejer at købe et varmetæppe til mine katte. Der skal være sådan et, som man enten kobler til en powerbank eller en stikkontakt.
Har I erfaringer med den slags?

Jeg håber lidt at kunne aflaste min dyne - og mine ben - lidt om natten. :grinning_face_with_smiling_eyes: Samtidig vil sådan et tæppe være godt at have til missedyr, som ikke helt er på toppen.

Jeg mener @Mette_Mejdahl har/har haft til sine, og ellers har @kira_v måske?

Mine har jo fin mængde pels, så har ikke selv lige overvejet det :smil:

1 Synes om

Jeg købte en varmepude i Lidl - til mig selv - men Bambina har ikke så meget sul på kroppen og er begyndt at søge varme igen, nu hvor det er blevet køligere i vejret … så lige nu er den hendes :ups:

Min er beregnet til at spænde fast omkring nakke og ryg, men jeg har fundet en hos en isenkræmmer, jeg overvejer at købe til Bambina Køb Varmepude til gode priser hos Damborg.dk

8 Synes om

Det kunne jeg også hitte på at købe til mine :+1:t2:

2 Synes om

Jeg havde slet ikke tænkt, at man da kan bruge en menneskevarmepude til katte. :doh: :grin:
Jeg havde bare googlet mulighederne til dyr, og var endt ved nogle særdeles dyre udgaver.
Men hvis man googler varmepuder og -tæpper til mennesker, er mulighederne pludselig mange flere. Måske skal jeg købe et helt tæppe til mine missedrenge… :thinking:

3 Synes om

Man plejer om vinteren at kunne købe nogen i fx. Lidl til en meget menneskelig pris :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Jeg har både til mig selv- men også specielt til dyr. De bliver nemlig ikke vildt varme og ledningen er bidsikret i den ende hen mod dyret. Og så er den nem at vaske.

Og synes egentlig ikke den var urimeligt dyr på zooplus i sin tid.

1 Synes om

Haha, jeg havde slet ikke overvejet at det var andet end menneskeudgaverne du havde kig på :tihi:

1 Synes om

Ja, ifølge google skulle Zooplus netop have et ret billigt varmetæppe, men umiddelbart kan jeg ikke finde nogen på lager.
Men jeg er ret sikker på at mine katte godt kan ‘nøjes’ med et til mennesker. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nogle gange er noget væk fra siden i et par dage eller mere, hvis de er løbet tør for det, det har jeg i hvert fald oplevet :smil:

1 Synes om

Min ene kat, Misty, er rigtig glad for min varmepude om vinteren. Jeg introducerede Misty til den da hun var killing, så hun vidste den ikke var farlig (hun er 1 år nu) - men min søsters gamle kat er bange for den, selvom hun har gigt og sikkert ville have stor glæde af den. Så den kommer nok an på katten. Du kan altid prøve og bruge varmetæppet selv, hvis de ikke vil bruge det :blush:

2 Synes om