Ja, det er træls af mange årsager - en af dem er et stort tab på indtægtssiden, som ikke er helt uvæsentligt. Men hellere det end ingenting! Det er den eneste FIFe udstilling i Europa i hele januar. Franskmændene står på kalenderen med en i sidste weekend, men den blev åbenbart aflyst (skriver de selv) - og så er der kun udenfor St. Petersborg om 2 uger! Så uanset der stadig er ting, der er trælse og bøvlede og hvad har vi, så er jeg rigtigt glad for at vi overhovedet KAN holde udstilling
VH
Susanne
Jeg startede min udstillingskarriere med en kat, lånt burgardin. En opvaskebalje som kattebakke.
Så rund regnet 275,- inkl udstillingsgebyr på dengang vist 250 kr
Jeg vil påstå alle kan være med til det
Efterfølgende vil jeg tro jeg har brugt det meste af en årsløn på alt godt til showkatten men det er ret beset ikke need to have men Nice to have
Edit.
Kan se det ikke engang var blevet til en balje Men et emaljeret blikfad jeg havde i mit skur dengang
Er det Lucky?
Jeg gjorde det endnu billigere… Lånte en kat på selve udstillingen
Måske det har noget at sige, at han skulle flytte hjem til os et par uger efter
Jeps min første udstilling overhovedet ved Katteklubben i Frederiks, så vidt jeg husker
Har rettet min stavefejl, der skulle stå sig istedet for tis
Hvor er det dejligt og høre, man kan starte helt fra bunden af
Men alt det der " Nice to have " ja det er dejligt men det kan jo komme lige så stille.
Selv om der er dejligt og få hurtig , men det en syndes er det bedste, syndes en anden måske ikke om .
Men nu siden din rettelse ved jeg nu ikke om jeg syndes det lyder helt billigt længere
Jeg vil gerne vide hvad du så giver for en opvaske balje
emalje fad emaljefad retro vintage
550 kr. 8. september kl. 22.18
emalje fad emaljefad retro vintage
( har indsat tekst, kunne ikke finde ud af og kopier det hele på en gang)
Sådan en emaljeret blikfad der har jeg været på jagt / haft på ønskeseddel længe, men syndes det her er lige til den dyre side
Må godt nok sige jeg kiggede noget på den billed
Med venlig hilsen beimis ejer
Sikke en god ide , , du har fat i noget der @Lykke
Med venlig hilsen beimis ejer
Og det virkede! Det må være 2xIP til hhv. Jack og Hugo, og er Rhys nået til Grand?
Jeg startede min udstillingskarriere som studerende på SU, med min huskat Mea og et sæt lånte burgardiner. Mit første sæt er hjemmesyet af mig og min moar af 3 meter velour fra Jydsk, og, som Luise, et gammelt aflagt fad som kattebakke 30 kr. kostede det alt i alt. Udstillingsbudget, som så meget andet, er hvad man gør det til
Hugo er IP, Jack nåede kun PR, men ja, Rhys er et snoldet cert fra SP. Dumme corona!
Uh min veninde var afsted med hendes burmeser Lucas, og han klarede det vidst rimelig godt
BOB4 begge dage
Hun snakkede noget om et guldbur… Sådan et mindes jeg ikke der var da jeg udstillede.
Hvad går det ud på?
Det er fordi vi nu kører BIS/BOX, og BIS katten nu om dage bliver til BOB indenfor samme kategori
Du kan se søde Lukas med guldburene bag sig her
Og næææh, så er din veninde Ninas svigerdatter Hilste godt på hende idag
Okay, så istedet for 2 er det 1? Eller er der kommet flere?
Hvad mener du?
Ja det er hun nemlig Hun bor i naboblokken (Altså min veninde, ikke Nina )
Øhm, det ved jeg faktisk ikke helt selv
Jeg tror jeg lige skal se på det med friske øjne imorgen
Årh mine facebook minder siger det er 12 år siden jeg tog min søster under armen og havde hende med på udstilling, hvor vi havde Madeleine med
Som tiden dog går… Min datter var jo kun en baby dengang, hun fylder 13 år til Maj
Du mener burmeser-Nina og ikke Skofus’ Nina?
(Ellers er der noget, jeg virkeligt ikke ved )
Ja, burmeser Nina. Ville ikke lige skrive efternavn