Vask af kat og udstilling

Ja, det er træls af mange årsager - en af dem er et stort tab på indtægtssiden, som ikke er helt uvæsentligt. Men hellere det end ingenting! Det er den eneste FIFe udstilling i Europa i hele januar. Franskmændene står på kalenderen med en i sidste weekend, men den blev åbenbart aflyst (skriver de selv) - og så er der kun udenfor St. Petersborg om 2 uger! Så uanset der stadig er ting, der er trælse og bøvlede og hvad har vi, så er jeg rigtigt glad for at vi overhovedet KAN holde udstilling :pompom:
VH
Susanne

10 Synes om

Jeg startede min udstillingskarriere med en kat, lånt burgardin. En opvaskebalje som kattebakke.
:slightly_smiling_face:
Så rund regnet 275,- inkl udstillingsgebyr på dengang vist 250 kr :smile:
Jeg vil påstå alle kan være med til det :wink:
Efterfølgende vil jeg tro jeg har brugt det meste af en årsløn på alt godt til showkatten :crazy_face: men det er ret beset ikke need to have men Nice to have :blush:
Edit.
Kan se det ikke engang var blevet til en balje :smile: Men et emaljeret blikfad jeg havde i mit skur dengang :joy:

10 Synes om

Er det Lucky?

Jeg gjorde det endnu billigere… Lånte en kat på selve udstillingen :hoho:

Måske det har noget at sige, at han skulle flytte hjem til os et par uger efter :tihi:

12 Synes om

Jeps min første udstilling overhovedet ved Katteklubben i Frederiks, så vidt jeg husker :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Har rettet min stavefejl, der skulle stå sig istedet for tis :lol:

4 Synes om

Hvor er det dejligt og høre, man kan starte helt fra bunden af :slightly_smiling_face:

Men alt det der " Nice to have " ja det er dejligt men det kan jo komme lige så stille.
Selv om der er dejligt og få hurtig :grin:, men det en syndes er det bedste, syndes en anden måske ikke om .

Men nu siden din rettelse ved jeg nu ikke om jeg syndes det lyder helt billigt længere :wink:
Jeg vil gerne vide hvad du så giver for en opvaske balje :slem:

emalje fad emaljefad retro vintage

550 kr. 8. september kl. 22.18

emalje fad emaljefad retro vintage
( har indsat tekst, kunne ikke finde ud af og kopier det hele på en gang)

Sådan en emaljeret blikfad der har jeg været på jagt / haft på ønskeseddel længe, men syndes det her er lige til den dyre side
Må godt nok sige jeg kiggede noget på den billed :joy:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Sikke en god ide :smil:, :ok:, du har fat i noget der @Lykke :thumbup:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Og det virkede! :muhaha: Det må være 2xIP til hhv. Jack og Hugo, og er Rhys nået til Grand? :rock:

2 Synes om

Jeg startede min udstillingskarriere som studerende på SU, med min huskat Mea og et sæt lånte burgardiner. Mit første sæt er hjemmesyet af mig og min moar af 3 meter velour fra Jydsk, og, som Luise, et gammelt aflagt fad som kattebakke :hoho: 30 kr. kostede det alt i alt. Udstillingsbudget, som så meget andet, er hvad man gør det til :smil:

5 Synes om

Hugo er IP, Jack nåede kun PR, men ja, Rhys er et snoldet cert fra SP. Dumme corona!

4 Synes om

Uh min veninde var afsted med hendes burmeser Lucas, og han klarede det vidst rimelig godt :smiley:

BOB4 begge dage :smiley:

Hun snakkede noget om et guldbur… Sådan et mindes jeg ikke der var da jeg udstillede.

Hvad går det ud på?

3 Synes om

Det er fordi vi nu kører BIS/BOX, og BIS katten nu om dage bliver til BOB indenfor samme kategori :smil:

Du kan se søde Lukas med guldburene bag sig her :rock:

Og næææh, så er din veninde Ninas svigerdatter :grin: Hilste godt på hende idag

7 Synes om

Okay, så istedet for 2 er det 1? Eller er der kommet flere?

Hvad mener du? :smil:

Ja det er hun nemlig :smiley: Hun bor i naboblokken :smiley: (Altså min veninde, ikke Nina :grin:)

1 Synes om

Øhm, det ved jeg faktisk ikke helt selv :ups:

Jeg tror jeg lige skal se på det med friske øjne imorgen :see_no_evil:

1 Synes om

Årh mine facebook minder siger det er 12 år siden jeg tog min søster under armen og havde hende med på udstilling, hvor vi havde Madeleine med :heart:

FB_IMG_1642364446680

Som tiden dog går… Min datter var jo kun en baby dengang, hun fylder 13 år til Maj :see_no_evil:

9 Synes om

Du mener burmeser-Nina og ikke Skofus’ Nina?

(Ellers er der noget, jeg virkeligt ikke ved :tihi:)

Ja, burmeser Nina. Ville ikke lige skrive efternavn :smil: