Vaskehygge

Som nogle af jer måske så i en tanketråd, så optog jeg den anden dag en video af drengene der hygger, som jeg troede min telefon ikke havde gemt - MEN efter lidt søgen fandt jeg den :smiley:

Så her er den lange video af Jack og Nobby der vaskehygger :inlove:

//youtu.be/FglLx807on0

:smelter:

Hvor er de søøøøde! :inlove:

De har det da bare så hyggeligt. :hjerte::hjerte:

Det er da sand kærlighed :hjerte: De er da bare cute sammen.

Sikke et par hyggefrandser :smiley:

Hvor skønt :smelter:

:hjerte::hjerte:

Så skønne de er, Lykke

:wehuu:

Tak for de søde kommentarer :hjerte:

Jeg kan stadig sidde og stirre på dem, når de giver sig til sådan noget :inlove:
Lige nu ligger de i bunke under mit tæppe - og så må jeg jo bare fryse mine ben :wink:

Hvor er det godt, Nobby har fået den lillebror, han slet ikke vidste, han savnede. Men det gjorde han jo tydeligvis :slight_smile:

Herhjemme tager Lillen og Chili sig også sådan nogle ture - men de ender så godt nok altid i håndgemæng, fordi en af dem ender med at bide den anden :høhø:

[QUOTE=galath;1144738]Hvor er det godt, Nobby har fået den lillebror, han slet ikke vidste, han savnede. Men det gjorde han jo tydeligvis :slight_smile:
[/QUOTE]

Eller måske var al den der snak som han havde gang i faktisk i virkeligheden Nobbys plagerier for en lillebror? :engel2: :tihi:

Hvor er de søde:smelter:

Er han da holdt op med at snakke nu? Men han plager måske bare om en mere :høhø:

[QUOTE=galath;1144738]Hvor er det godt, Nobby har fået den lillebror, han slet ikke vidste, han savnede. Men det gjorde han jo tydeligvis :slight_smile:

Herhjemme tager Lillen og Chili sig også sådan nogle ture - men de ender så godt nok altid i håndgemæng, fordi en af dem ender med at bide den anden :høhø:[/QUOTE]

Vi er også bare SÅ glade for at de er klikket så godt :smiley:

Det sker nu også tit for Jack og Nobby at det ender i potegemæng :wink: Fx gik Jack lidt efter jeg holdt op med at filme, og da skulle de i hvert fald IKKE putte sammen ifølge Nobby :tihi:

Ikke helt, men det er godt nok stilnet af!

Han råwer og råwer, når Jack er blevet væk (= Nobby ikke kan se ham :dokdok:) og selvfølgeligt, når vi bare er alt alt alt for langsomme til at aflevere maden! Men ellers siger han mest nogle brummelyde, hvis Jack skulle formaste sig til at KIGGE på hans lækre mad :tihi:

Til gengæld snakker Jack som et ondt år! Så nu er det ham der går og skriger, når vi er i køkkenet, og når de forresten gerne vil i soveværelset, og bare fordi han kan :høhø: - tit er det heldigvis små nuttede kurrelyde han kommer med så :hjerte: Hans stemme minder så så meget om Nobbys, at nogen gange kan man være i tvivl om hvem der snakker…

Hehehe… For lige at modbevise mig, kom Nobby lige ind ad døren og fortalte, at han altså gerne vil nusses NU! :tihi: