Vejen - hvem kommer mon?

Sad lige og var inde på JYRAKS hp og kigge, men kan se der endnu ikke er åben for tilmelding, i hvertefald kan jeg ikke hitte hvor det er man melder til ?

Er der nogen af jer som ved nu at I kommer i Vejen ? Selv regner jeg med at komme med en lille overraskelse om at går vel

MVH
Gitte

Vi kommer selvfølgelig, det er jo nærmest lige om hjørnet fra, hvor vi bor :smiley:

Så fandt jeg også ud af og tilmelde, så kommer med et stk. skønhed :tihi: Kommer dog kun lørdag

MVH
Gitte

Jeg overvejer lidt om jeg skal tage turen derover.
Nogen fra Kbh-området, der er interesseret i samkørsel, hvis det bliver til noget?

Jeg kommer søndag med “lidt gammelt brunt” og “lidt blåt nyt” :høhø:

Vi springer over, dommerne er ikke ligefrem spændende og når der kun er 2 man gider have så springer vi over.

Vi tager istedet Kassel lørdag d. 23-1/køge udstillingen søndag 24-1

Der skulle altså være åben for tilmeldningen :slight_smile:

Selv regner vi med at komme mindst en af dagene med:

Dk Bergedorf’s Sweetwater NFO gr. II kl. 7 el. kl. 5

og så tager vi nok en lille hemmelighed med også :slight_smile:

Vi snupper Køge i stedet for :slight_smile:

Vi kommer med både Danger og Tattoo :slight_smile:

Jeg ville gerne afsted med Rasputin, men har desværre ikke mulighed for det, da jeg ingen bil har.

Hvorfor opretter du ikke en tråd hvor du søger samkørsel Solveig? Det er der rigtig mange der gør, og som har held ved det :slight_smile:

Det var da i grunden en god idé Annie. Tak for tippet. Jeg må være blevet gammel, siden jeg ikke selv tænkte på det -tihi

Jeg kommer om lørdagen - med mine tre briter… :slight_smile:

Jeg har lige meldt to til, det er de samme to, som jeg havde med til Hobro :slight_smile: Jeg kender ikke dommerne, men synes det er sjovt at prøve nogle nye engang imellem, så jeg glæder mig.

Det eneste, der skulle stoppe mig, er en snestorm den weekend :smiley: