Vejer du din kat?

Vi har købt os sådan en Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt

De helt små kommer som sagt i en skål og på bagevægten.

Jeg vejer ikke mine katte ( bliver dog checket årligt hos dyrlægen. men jeg vil reagere på, hvis een af dem mistrives, - - OK ved gidt, at min hankastrat ikke er for tynd , og, at mine fertile piger. godt må være lidt mere buttede, - - - men sålænge de alle trives, og spiser/drikker , er jeg ligeglad med vægten
Et lille Fnug :

Cats og Conni

Mine bliver vejet når de er ved dyrlæge til deres årlige check eller hvis de er der af en anden grund.

Ja, det er uhyggeligt så påvirkelig, man er, for jeg har bestilt en. Nu håber jeg sandelig, at den lever op til Elisabeths anprisning - og ellers er tabet jo til at overskue… :wink:

Men jeg tænkte på - hvor sidder håndtaget på en kat :øhmm:

Det kan du se på MoMo’s billede - katten i sækken. :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;595511]Jeg vejer jævnligt mine misser. Men da jeg fik min nye killing var det ikke godt nok at stille sig op på bade vægten mere, der kan man ik se hvor mange gram sådan en lille fyr har taget på, så derfor har jeg lige investeret i sådan en bagagevægt:

Den er super god og meget præcis. Hvis man vejer flere gange får men sammen resultat hver gang til trods for den billige pris. Den kan veje fra 1 gram til 44 kilo !!! og så store misser får jeg vist aldrig :høhø:
Jeg synes også det er en god ide at holde lidt øje med sine missers vægt så er man på forkant med om der sker store forandringer. :D[/QUOTE]

Ja, den er helt magen til den jeg har - Dødsmart :ok:

[QUOTE=galath;595610]Hvor er det altså farligt at være herinde med alle de henvisninger, man altid får på smarte ting, som man ved, så snart man ser dem, at man ikke kan undvære :venter:

Men jeg tænkte på - hvor sidder håndtaget på en kat :øhmm:[/QUOTE]

Jeg får mine til at gå ind i transportkassen og vejer den, med dem i. Så vejer jeg transportkassen bagefter og trækker dens vægt fra.

Sådan et net, som der er vist, ville ikke gå med mine. De ville hoppe ud med det samme. Men de synes det er fint at være i transportkassen, så alle er glade. :slight_smile:

:):slight_smile:

Tak for alle jeres gode svar - nu vil jeg prøve at købe noget RC til hende og krydse fingre for, at hun vil spise det - hun er strengt kræsen. :besvimer:

Lige nu har jeg 3 forskellige Hills varianter OG noget af tørfoderet fra Aldi - så jeg tilbyder hende lidt forskelligt.

Mht at veje hende, har jeg såmænd bare tænkt på at veje mig selv først - og så tage Silke op og veje hende med :ok:

Jeg vejer mine såen lidt løst efter behov… Også ved at stille mig selv på vægten, og så mig selv + kat bagefter…

Hvis de skulle blive syge eller dårlige vil jeg nok veje dem mere regelmæssigt for at sikre mig at de ikke taber sig. Men det har ikke været nødvendigt endnu heldigvis. :slight_smile:

Nej, og ja. Jeg har en ca. vægt på dem som voksne, og hvis jeg synes at kunne se om de bliver tyndere eller tykkere, så smider jeg dem ofte lige på vægten for at se :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;595730]:):slight_smile:

Tak for alle jeres gode svar - nu vil jeg prøve at købe noget RC til hende og krydse fingre for, at hun vil spise det - hun er strengt kræsen. :besvimer:

Lige nu har jeg 3 forskellige Hills varianter OG noget af tørfoderet fra Aldi - så jeg tilbyder hende lidt forskelligt.

Mht at veje hende, har jeg såmænd bare tænkt på at veje mig selv først - og så tage Silke op og veje hende med :ok:[/QUOTE]Det er også sådan jeg vejer Romeo, men lige nu er badevægten i udu, så jeg kan først veje ham når jeg har fået købt en ny.
Prøvede med en gryde med Romeo i på køkkenvægten, men der stod Err - tror ikke den kan veje mere end et par kilo.

[QUOTE=Helene;595867]Det er også sådan jeg vejer Romeo, men lige nu er badevægten i udu, så jeg kan først veje ham når jeg har fået købt en ny.
Prøvede med en gryde med Romeo i på køkkenvægten, men der stod Err - tror ikke den kan veje mere end et par kilo.[/QUOTE]

:høhø::høhø::høhø:

Det ville jeg nu godt have set . … grydeklar kat… :wehuu: