Veldrejede mænd

Hehe… Alle de der buff fyre siger mig tæt på nada :slight_smile: Til gengæld har jeg nærmest altid haft et lille crush på Paul Rudd :tihi:

Ja, de er knaldgode!

Helen Mirren, total fed rolle hun har… iskold :slight_smile:
… og Malkovich er genial med den fuldstændige konspirationsfreak han er i den film…
… ja og Bruce, ham blive man heller aldrig træt af

De har sikkert heller ikke kunne gå bagefter da de lavede filmen… de har sikkert haft ondt alle sammen… hæhæ :wink: :muhaha:

Men jeg synes nu de har Ian Somerhalder… total badass også, og han kan godt lide katte… .absolut et plus. Han kunne godt gøre mig rundtosset :smiley:

Min veninde ønskede sig en nat med Harrison Ford … I bryllupsgave :smiley:

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1198348]Min veninde ønskede sig en nat med Harrison Ford … I bryllupsgave :smiley:

:-)[/QUOTE]

Altså, hvis ikke det var tæt på at være klamt, så skulle ham Allan Rickman heller ikke løbe mange gange rundt om min seng :smiley: Men han kunne jo næsten være far til mine forældre… Såeh :smiley:

[QUOTE=danpia;1198348]Min veninde ønskede sig en nat med Harrison Ford … I bryllupsgave :smiley:

:-)[/QUOTE]
Ååååh, det er jeg sådan set ikke helt fri for at have en del forståelse for… :høhø:

[QUOTE=NinaA;1198199]Jeg sad lige og kiggede nogle af alle de nyhedsmails igennem som vælter ind i indbakken hver uge. Der var blandt andet et link fra woman.dk med en flok ganske veldrejede mænd.
Der er flere af dem der ikke skulle gå mange gange rundt om min seng (hvis altså ikke den allerede var optaget) men Adam Levine :uha::savle: - hvis han bare så meget som nærmede sig min seng, så ville den sgu nok blive tømt for både katte og kæreste for hans skyld :ups:

Linket er her:

Tak - og muuuuuums! - og jeg er helt enig angående Adam Levine, han er en godte, og han må meget gerne synge godnatsang for mig … :muhaha: