Hvis I skulle være I tvivl og ja, det er campingfolket jeg tænker på - Så har vi savnet jer. [bigloony]
Jeg håber, at I har haft en fantastisk tur og hvis I har oplevet blot en brøkdel af det, som vi andre har gættet på - så har der da været masser af oplevelser. [bigloony]
hehe 1000 tak pernille, det er nu rart at være hjemme igen, der skal nok komme billeder når de er blevet redigeret til noget der ikke er for slemt til disse sider -høhø -høhø
DET VAR IKKE hvad du sagde igår jeannette hrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[/quote]
Aj, nu må jeg også finde lommetørklædet frem. -ked -ked
Havde måske regnet med, at I engang lørdag over middag havde pakket campinggrejet sammen, da savnet af os tilbageværende, var for stort. Men ak ja, man lærer så længe man lever -ked -ked
DET VAR IKKE hvad du sagde igår jeannette hrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[/quote]
Aj, nu må jeg også finde lommetørklædet frem. -ked -ked
Havde måske regnet med, at I engang lørdag over middag havde pakket campinggrejet sammen, da savnet af os tilbageværende, var for stort. Men ak ja, man lærer så længe man lever -ked -ked[/quote:33hzqa0g]
Sikke en skuffelse -bleg -bleg Man må lære så længe man lever…
Så lærte vi så endnu engang Pernille på den hårde måde -ked -ked -ked
Ja jeg takker sgu også for en skøn weekend. Det var virkelig underholdende, og så var jeg glad for at få sat ansigt på lidt flere Kattegale mennesker… [bigloony]
Jeg kan kun tilslutte mig det som Pernille siger…jeg håber også at i har haft en kanon weekend tur…og har savnet os bare en lille smule…for vi har savnet jer…det kan i jo selv se i den anden tråd… -forelsket
Det lyder til I har haft en dejlig tur, det er skønt -thumbs
Ja her har været lidt kedeligt, undtagen nogle ballademagere, som jeg håber bliver smidt i fryseren. Men der var vist en der fik spist nøglen tror jeg, så vi må håbe de i de mindste holder lav profil et stykke tid. -shhhh