Velkommen hjem

Hvis I skulle være I tvivl og ja, det er campingfolket jeg tænker på - Så har vi savnet jer. [bigloony]

Jeg håber, at I har haft en fantastisk tur og hvis I har oplevet blot en brøkdel af det, som vi andre har gættet på - så har der da været masser af oplevelser. [bigloony]

Og må vi så snart se billeder… -græd

WEEEEEEEEEEEEEEEEEE tusinde tak Pernille [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

det har i også været [bigloony]

hehe 1000 tak pernille, det er nu rart at være hjemme igen, der skal nok komme billeder når de er blevet redigeret til noget der ikke er for slemt til disse sider -høhø -høhø

-jegkrydser -jegkrydser Nej, lad nu være med at redigere for meget - De kan vel næppe være værre end dem vi har set i de sidste par dage -høhø -høhø

Skønt at høre fra jer igen!

ja velkommen hjem alle sammen. har saaaavnet jer !!! -ked

-velkommen home [bigloony]

Vi har savnet jer.Håber I har hygget og få talt jer hæse -høhø -høhø

-what -what -what -what Kun en lille smule -ked -ked -ked -ked

DET VAR IKKE hvad du sagde igår jeannette hrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

DET VAR IKKE hvad du sagde igår jeannette hrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[/quote]

Aj, nu må jeg også finde lommetørklædet frem. -ked -ked

Havde måske regnet med, at I engang lørdag over middag havde pakket campinggrejet sammen, da savnet af os tilbageværende, var for stort. Men ak ja, man lærer så længe man lever -ked -ked

DET VAR IKKE hvad du sagde igår jeannette hrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[/quote]

Aj, nu må jeg også finde lommetørklædet frem. -ked -ked

Havde måske regnet med, at I engang lørdag over middag havde pakket campinggrejet sammen, da savnet af os tilbageværende, var for stort. Men ak ja, man lærer så længe man lever -ked -ked[/quote:33hzqa0g]

Sikke en skuffelse -bleg -bleg Man må lære så længe man lever…

Så lærte vi så endnu engang Pernille på den hårde måde -ked -ked -ked

-græd -græd
Ja, Gitte, godt vi har hinanden at støtte os til i denne svære situation -græd

Tusin tak til velkomst komitéen…

GOD GOD weekend… men HOLD DA OP hvor er jeg træt…

De sorte pletter på billederne er mig!

:smiley:

Ja jeg takker sgu også for en skøn weekend. Det var virkelig underholdende, og så var jeg glad for at få sat ansigt på lidt flere Kattegale mennesker… [bigloony]

Og så er der ellers dømt BAD og SENGETID

Jeg kan kun tilslutte mig det som Pernille siger…jeg håber også at i har haft en kanon weekend tur…og har savnet os bare en lille smule…for vi har savnet jer…det kan i jo selv se i den anden tråd… -forelsket

Tusind tak [smilie=hate-smile.gif]

Det har været en super weekend med nogen fantastiske mennesker -kramer

Det lyder til I har haft en dejlig tur, det er skønt -thumbs
Ja her har været lidt kedeligt, undtagen nogle ballademagere, som jeg håber bliver smidt i fryseren. Men der var vist en der fik spist nøglen tror jeg, så vi må håbe de i de mindste holder lav profil et stykke tid. -shhhh

Ja og maven rumler vildt…det må være straf nok… -høhø

Ja og maven rumler vildt…det må være straf nok… -høhø[/quote]

-xxrotflmao

-hahaha -hahaha -hahaha

Altså faktisk har vi savnet jer rigtig rigtig meget… -ked

I kan jo selv se hvor meget vi har tænkt på jer… -høhø

Havde i ikke været savnet havde vi da ikke brugt så meget tid på det…

-forelsket Tag det som et tegn på hvor glad vi er for alle der er i dette forum -forelsket