Velkommen til Miss T

Hej Miss T og velkommen til alle vi andre kattegale, nogle mere gale end andre [smilie=hate-tunz.gif]

Hej allesammen :slight_smile:

takker mange gange for invitatonen og for alle de mange varme vanter og huer jeg fik :slight_smile:

jeg føler virkelig jeg er kommet til troperne nu [smilie=hate-cool.gif] herligt herligt :slight_smile:

Super initiativ ovenpå oplevelserne … man græmmes [smilie=hate-wall.gif] virkelig …

Glæder mig til at grine, græde, glædes, debattere, hygge, råbe, pjatte, lave fis og ballade og bare have det skide skægt herinde…

Mange mange knus og potekram og hilsemiuaws

Velkommen Miss T -wehu

-velkommen -balloons

Velkommen til KG.

Du behøver ikke at være gal for at være her men det hjælper.

MB. hvad mener du med nogen mere gale end andre? Ja jeg føler mig bestemt ikke truffen -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis -mis

Velkommen til Miss T [smilie=hate-lol2.gif]

Flot indsats på KG, og glæder mig til at se hvad vi alle kan udrette sammen [smilie=hate-bravo.gif]

Mai: Jeg mener lige hvad jeg siger, men nævner ingen navne… Mai -høhø

Velkommen til galehuset [smilie=hate-lol2.gif]

Velkommen her til dig. Jeg håber, du vil trives her sammen med os - og at vi sammen vil stå stærkere, når du deltager med den erfaring, du har at øse af.

ja det er da helt sikkert IKKE mig, så det kan da kun være jer -HUG

velkommen Miss T -respekt -mis -ROCK

ja osse et stort velkommen herfra til miss t

Ejjj altså - jeg sørger for at du kommer ind Miss T - og så glemmer jeg helt at ønske dig velkommen. Det må du skisme da undskylde. Det må da være alderen - eller at jeg har gang i alt formange ting på én gang. [smilie=hate-old.gif]

det er helt sikkert alderen

tak tak allesammen [smilie=hate-eyeheart.gif]

bliver så glad -dans

sikke en velkomst jeg har fået.,… -HUG til jer allesammen

-pote knus til jer der har gjort idag til en rigtig dejlig dag!!

Så velkommen hertil Miss T ;o)))

Håber du blir lige så glad for at være her som os andre…MB har lovet at der ingen fryser er her…jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

jeg er også meget mere et tropemenneske GG [smilie=hate-cool.gif]