[QUOTE=DK Astani;1234767]Hov ja, nu gjorde jeg - tak. Har faktisk travet en del af de neglekse sider igennem også, dog uden at finde det jeg søger - og finder det desværre heller ikke på den side du linker til. Til gengæld ser de her ret fine ud, hvis jeg nu alligevel ikke får det som jeg vil have det: http://www.curtains-2go.co.uk/curtains/9278/velvet-crimson.htm[/QUOTE]
Jeg tror i hvert fald, England klart er dit bedste bud frem for Danmark (hvis du altså ikke har mod på at løbe risikoen med toldvæsenet, for så er USA det allerbedste bud). Jeg har også fundet denne side http://www.acoustic-curtains.co.uk/velvetvelourcurtains.html og det, de kalder “heavy velvet” er nok det tykkeste, du kan få
Sad faktisk lige på Ebay og fandt dette - umiddelbart ser det ud til at være ret tæt på det jeg søger - selvom de stadig ser lidt tyndere ud end det jeg egentlig gerne ville have.
det ville måske være en god ide at gå forbi en fysisk butik, så jeg bedre kan vurdere kvaliteten - det jeg ser på hjemmesiden er ikke lige det jeg søger, men det kan være virkeligt svært at vurdere ud fra billeder!
Stof og Stil har i hvert fald haft velour i den kvalitet du søger… bare spørg en forhenværende liverollespiller om, hvor man kan få fat i kraftigt stof til kapper og den slags
Nu er vi ganske vist ved at flytte, men jeg havde en plan om at lave et draperet gardin foran vores store skydedør i udestuen - fordi dne var noget nær umulig at sikre mod træk… og da ville jeg have brugt stof fra S&S .
Stof og Stil har i hvert fald haft velour i den kvalitet du søger… bare spørg en forhenværende liverollespiller om, hvor man kan få fat i kraftigt stof til kapper og den slags
Nu er vi ganske vist ved at flytte, men jeg havde en plan om at lave et draperet gardin foran vores store skydedør i udestuen - fordi dne var noget nær umulig at sikre mod træk… og da ville jeg have brugt stof fra S&S .[/QUOTE]
Jeg planlægger at tage forbi stof og stil i løbet af den næste uges tid Jeg håber de har det - og i den rigtige farve
Udover at have gode idéer til hvordan jeg får fat i det rigtige, så er jeg gennem alle jeres links faldet for en masse andre gardiner også - og det er slet ikke så tosset endda, for gardinerne i stuen skal også udskiftes inden så frygtelig længe