Ven til Ragdoll søges

Hej,
Jeg har to Ragdolls fra 2015. Hankatten keder sig og jeg vil gerne finde en ven til ham.
Så har du en hankastrat, som er indekat (men udekat i lukket have når vi besøger min mor) hører jeg gerne fra dig.
Racen er ikke vigtig. Vigtigst er at Filur får selskab…

Hej, har du prøvet at tage kontakt Ragdoll klubben her i Danmark? De kan helt sikkert hjælpe dig videre. Nu siger du at race er underordnet, men lige børn leger bare bedst :wink:

http://www.ragdollklubben.dk/pages/forside.php

Tjek evt. efter voksne omplaceringskatte på special klubbernes hjemmesider, samt evt. “Voksne Racekatte” på FB.

Jeg vil dog anbefale ikke at få for aktiv en race - en abyssinier til en ragdoll er ikke et godt match i aktivitetsniveau :slight_smile:

Tak!
Den hjemmeside kendte jeg Ikke…:+1:t2:
Det mht racen var faktisk mere et håb om at finde en korthåret kat. Disse to fælder en del… :smile:
/Birgit

Takker! Jeg er på Voksne Racekatte, men det virker kun som om det er hunkatte der kommer. Jeg er nok bare utålmodig :smile:
Faktisk kommer mine to Ragdolls fra Voksne Racekatte.
/Birgit

1 Synes om

Kunne en europé have interesse, så har vi en 1 årig hankastrat hos en opdrætter, der mangler det helt rigtige hjem (han sidder ret dybt i hjertet). Tjek ham øverst på killingelisten på www.europeklubben.dk

Jeg har faktisk kikket på Mr Parker, men geografien og prisen gjorde at jeg ikke gik videre…
Jeg kører helst ikke længere end Sjælland…

Jeg ved ikke om du er til persere, men ellers lyder ham her som et bud? :slight_smile: Siden du har søgt findes ikke længere

Det er dog igen i jylland :slight_smile:

Ja, Jylland… det er bare såååå langt væk :crazy_face:

1 Synes om

Haha, men tænk på - en 3 timers tur, for noget du skal tilbringe 10-15 år med? :slight_smile:

6 Synes om

@Susanne_W - Noget for din søde creme pige på sjælland, der akut skal i nyt hjem? Eller duer indekat delen ikke?

Jeg kan se længere oppe, at hunkastrat afvises, så nej det er nok ikke lige stedet for hende :slight_smile: Men tak fordi du tænkte på hende :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Måske ikke afvises… Men jeg er blevet anbefalet at Filur ville have det bedst med en hankat :heart_eyes_cat:

Tumler han vildt, og mangler en kammerat til det, så er en dreng, der gider det samme nok det bedste. :slight_smile: Er han ikke tumle typen kan en aktiv pige nok også gå (Europé er lidt mere aktive end ragdolls) :slight_smile:

Han forsøger at få Lady til at tumle, uden held…
Men jeg er blevet tilbudt en Hellig Birma på 3 år. Den bor alene, men virker også som om den keder sig. Jeg skal besøge den på tirsdag… Det bliver spændende!!!
Så skal jeg bare føre dem sammen… Det har jeg ikke prøvet før!