Venner trods alt

Som nogen af jer ved var Bølle ikke just begejstret da jeg fik den ondsvage (i følge Bølle) ide at vi skulle have en Maine Coon boende. Mattis flyttede ind i september 2012. Bølle var ikke nogen happy kitty faktisk var han hunde angst for den lille opkomling han nu skulle dele mig og sin bedste ven Sputnik med.
I de første mange uger lå Bølle mest under spisebordet og knurrede. Han hvæste bare Mattis så på ham. Siden da har der været rigtig meget hvæsen og knurren fra Bølles side. Heldigvis er Mattis godt klar over hvad det betyder, selv om han også til tider kan være en værre drillepind. Jeg har prøvet mange ting for at hjælpe Bølle med hans stress og angst fx. Feliway i stikkontakten. Det som efter min mening har hjulpet bedst er da jeg begyndte at fodre ham med RC Calm. Nå men alt det er længe siden nu og derfor synes jeg lige at jeg ville vise jer et par billeder taget for lidt siden. For meget har forandret sig her

For selv om Bølle stadig kan blive vred og sprutte så tror jeg på at de to røde drenge er venner trods alt:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de søde :hjerte:

Det er jo et eksempel på, at det godt kan være det værd at holde ud, selv om det ser slemt ud en overgang :slight_smile:

[QUOTE=galath;1180813]Hvor er de søde :hjerte:

Det er jo et eksempel på, at det godt kan være det værd at holde ud, selv om det ser slemt ud en overgang :)[/QUOTE]

Tak skal du ha’ Ingrid. Der har været tider hvor jeg havde lyst til at smide håndklædet i ringen. Det har betalt sig at være tålmodig og jeg har været heldig at det virkede. Det kunne lige så godt være endt med at Mattis måtte flytte. Jeg er simpelthen så glad for at det ikke er sket, for jeg ville have meget svært ved at undvære min “lille” pelsbold :slight_smile:

Tak for nogle dejlige billeder. :slight_smile:

Det er simpelthen nogle fantastiske billeder af de par knejter :hjerte:
De ligger tydeligvis og konspirerer imod dig :wink:

Ja, de er da vist blevet helt fine venner :hjerte:

Det tror jeg du her ret i :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1180897]Det er simpelthen nogle fantastiske billeder af de par knejter :hjerte:
De ligger tydeligvis og konspirerer imod dig ;)[/QUOTE]
Det tror jeg du har ret i :slight_smile:

Ja, det er dejligt. Det er dog stadig ikke altid så idylisk som på billederne, men det går bestemt fremad.

2 pragteksemplarer af røde drenge :hjerte: Så smukke de er!

Bølle og Mattis takker for komplimentet :slight_smile:

Lige et par billeder mere af den idyl der har sænket sig over vores lille hjem

:smelter::smelter: