Stort tillykke med de røde dutter Camilla
STORT TILLYKKE
Synes det sjovt at følge med
Uhhh hvor er det spændende!
Uhhh tillykke
tilykke til jer begge med de røde dutter
jeg har jo som skrevet før besluttet mig for at få Ice scannet, hvilket min dyrlæge var helt med på!
Hun øjnede chancen til at involvere en vet. sygeplejeske elev fra en sammenarbejdende klinik der stadig havde sådan en scanning til gode, så mandag får jeg afklaret om Ice er drægtig til et røverkøb af en pris…
ihh jeg glæder mig, både til udfaldet af scanningen men også til at deltage
Nøjiii hvor spændende, så får du vel også et bud på hvor mange der er?
Nøjiii hvor spændende, så får du vel også et bud på hvor mange der er?
hvis der er nogen, vil hun da helt sikkert prøve at se om hun kan bedømme hvor mange der er:kryds:
Jep den er god nok…mor og datter (Flower og Rimini) har begge røde fine dutter…herligt så kan de hjælpes ad med de små.
Tillykke Camilla, det bliver spændene og følge de kommende birmabamser. Susanne, venter spændt på hvad scanningen viser, syntes det er lidt svært og se på billedet, men krydser hvad jeg kan for skønne Ice er drægtig
MVH
Gitte
scanningen idag viste Intet:argh:
Ice blev scannet af 2 forskellige dyrlæger men ingen af dem kunne finde noget:(
nu tager jeg venteskoene på igen, og afventer resultatet af den genscanning vi skal til på fredag
-felixsylvester
Øv øv øv hvor trist… det var da ellers nogle fine røde dutter
jah… muligheden foreligger for hun først er parret senere end det vi har hørt, at det vi hørte var et mislykket forsøg…
eller at hun tilbagelægger evt fostre:besvimer:
behøver jeg nævne jeg håber på førstnævnte:kryds:
Øv hvor ærgerligt
øv hvor træls Susanne, håber de finder noget på scanningen på fredag
MVH
Gitte
Jeg håber bestemt også de finder noget på scanningen fredag
i dag var også en dmule optimistisk da de jo siger man kan se noget på en scanning fra ca 25 dagen og hvis hun blev parret den dag vi hørte noget er det ca dag 26 i dag…
det var nu rart at få kigget derind… for bortset fra manglende fosterblærer så alting fint ud!!